Municipalitatea a deschis o licitatie pentru cumpararea unui lot de 40 de autobuze la mana a doua, la o valoare estimata la aproape 4,5 milioane de lei. Aceasta inseamna ca pretul unui autobuz va fi la fel ca si la licitatia suspecta de anul trecut, cand s-au cumparat autobuze DAF, la suprapret, de la o firma fantoma asociata cu Unistil, singurul concurent al RATP.
„Lucrarile care vor fi derulate in municipiu ne obliga sa facem aceste achizitii. In perioada care urmeaza, ar urma sa dispara tramvaiele de pe traseele deservite in prezent de mijloace electrice de transport public”, au precizat oficialii Primariei Iasi.
Aceasta achizitie vine la putin timp dupa ce Primaria Iasi a terminat de platit leasing-ul pentru cele 50 de autobuze MAZ cumparate la pret dublu fata de cel al pietei, cheltuielile ajungand atunci la aproape 12 milioane de euro.
Municipalitatea a deschis o licitatie pentru cumpararea unui lot de 40 de autobuze la mana a doua, la o valoare estimata la aproape 4,5 milioane de lei.
Municipalitatea a deschis o licitatie pentru cumpararea unui lot de 40 de autobuze la mana a doua, la o valoare estimata la aproape 4,5 milioane de lei.
Aceasta inseamna ca pretul unui autobuz va fi la fel ca si la licitatia suspecta de anul trecut, cand s-au cumparat autobuze DAF, la suprapret, de la o firma fantoma asociata cu Unistil, singurul concurent al RATP.
„Lucrarile care vor fi derulate in municipiu ne obliga sa facem aceste achizitii. In perioada care urmeaza, ar urma sa dispara tramvaiele de pe traseele deservite in prezent de mijloace electrice de transport public”, au precizat oficialii Primariei Iasi.
Aceasta achizitie vine la putin timp dupa ce Primaria Iasi a terminat de platit leasing-ul pentru cele 50 de autobuze MAZ cumparate la pret dublu fata de cel al pietei, cheltuielile ajungand atunci la aproape 12 milioane de euro.