ipoteza_noua_accident_muntenegru

Anchetatorii care investigheaza imprejurarile in care s-a produs accidentul de autocar din Muntenegru au stabilit o noua ipoteza: soferul a fost orbit de lumina la iesirea din tunel

Potrivit anchetatorilor din Muntenegru, carosabilul era umed în momentul în care autocarul românesc a ieşit din tunelul rutier şi este posibil ca şoferul să fi fost incomodat scurt timp de lumina foarte puternică a soarelui, pierzând controlul asupra vehiculului, în curbă, relevă primele elemente ale anchetei, scrie Mediafax.
Potrivit concluziilor preliminare ale anchetei, accidentul s-a produs la ieşirea autocarului dintr-un tunel rutier.
În momentul ieşirii din tunel, asfaltul era umed pentru că plouase, dar lumina soarelui era foarte puternică, existând probabilitatea ca şoferul să fi fost orbit câteva secunde.
În aceste condiţii, la care se adaugă viteza neadaptată la acel segment de drum, şoferul probabil a pierdut controlul asupra vehiculului, a pătruns pe contrasens, pentru că exista o curbă uşoară, a rupt balustrada de securitate a podului şi a căzut în prăpastie.
Potrivit site-ului cotidianului Dan, anchetatorii analizează această ipoteză pe baza declaraţiilor supravieţuitorilor şi altor martori.
Autorităţile din Muntenegru au găsit tahograful autocarului românesc căzut în prăpastie, iar datele dispozitivului vor fi decodificate pentru a se stabili parametrii de circulaţie în momentul accidentului şi cine se afla la volan. „Am găsit tahograful. Dispozitivul va fi util în demersul de stabilire a cauzei accidentului”, a declarat procurorul Vojislav Grujici, citat de site-ul ziarului Vijestima.
Autorităţile muntenegrene încearcă să stabilească circumstanţele în care autocarul românesc a căzut în prăpastie. Numeroşi supravieţuitori susţin că şoferul circula cu viteză destul de mare, în condiţiile în care limita de viteză pe acel segment de drum este de 40 de km/h.
Potrivit anchetatorilor din Muntenegru, carosabilul era umed în momentul în care autocarul românesc a ieşit din tunelul rutier şi este posibil ca şoferul să fi fost incomodat scurt timp de lumina foarte puternică a soarelui, pierzând controlul asupra vehiculului, în curbă, relevă primele elemente ale anchetei, scrie Mediafax.

Potrivit anchetatorilor din Muntenegru, carosabilul era umed în momentul în care autocarul românesc a ieşit din tunelul rutier şi este posibil ca şoferul să fi fost incomodat scurt timp de lumina foarte puternică a soarelui, pierzând controlul asupra vehiculului, în curbă, relevă primele elemente ale anchetei, scrie Mediafax.

Potrivit concluziilor preliminare ale anchetei, accidentul s-a produs la ieşirea autocarului dintr-un tunel rutier.

În momentul ieşirii din tunel, asfaltul era umed pentru că plouase, dar lumina soarelui era foarte puternică, existând probabilitatea ca şoferul să fi fost orbit câteva secunde.

În aceste condiţii, la care se adaugă viteza neadaptată la acel segment de drum, şoferul probabil a pierdut controlul asupra vehiculului, a pătruns pe contrasens, pentru că exista o curbă uşoară, a rupt balustrada de securitate a podului şi a căzut în prăpastie.

Potrivit site-ului cotidianului Dan, anchetatorii analizează această ipoteză pe baza declaraţiilor supravieţuitorilor şi altor martori.

Autorităţile din Muntenegru au găsit tahograful autocarului românesc căzut în prăpastie, iar datele dispozitivului vor fi decodificate pentru a se stabili parametrii de circulaţie în momentul accidentului şi cine se afla la volan. „Am găsit tahograful. Dispozitivul va fi util în demersul de stabilire a cauzei accidentului”, a declarat procurorul Vojislav Grujici, citat de site-ul ziarului Vijestima.

Autorităţile muntenegrene încearcă să stabilească circumstanţele în care autocarul românesc a căzut în prăpastie. Numeroşi supravieţuitori susţin că şoferul circula cu viteză destul de mare, în condiţiile în care limita de viteză pe acel segment de drum este de 40 de km/h.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Crima infioratoare in comuna Macesu de Jos din Dolj. O fetita de 12 ani a fost violata, batuta si ucisa chiar de varul sau. Cei doi se aflau la o stana unde aveau grija de animale

URMĂTORUL ARTICOL

Departamentul de Psihologie Clinica si Psihoterapie din cadrul Universitatii „Babes-Bolyai” Cluj-Napoca a lansat seria de desene animate terapeutice „Retman”, primele din lume, pentru tratarea copiilor cu tulburari psihice, cu varste intre sapte si 18 ani

Ultimele știri de la Actualitate