uaic

Anunt important pentru studentii activi de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi! Au inceput inscrierile pentru tabere la mare sau la munte

Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”  îşi răsplăteşte cei mai activi studenţi cu tabere la munte sau la mare.

Dacă nu aţi obţinut un loc de tabară de la facultate şi aţi fost implicaţi în activităţi ale universităţii sau aţi organizat propriile evenimente în campus, vă mai puteţi depune o cerere pentru tabară la  Direcţia pentru Servicii Sociale Studenţeşti.

 

Locurile de tabără sunt distribuite în mod separat faţă de cele oferite de fiecare facultate în parte, pe baza unui dosar care conţine următoarele acte:

 

 CV Europass

copie/scanare după cartea de identitate/buletin

cerere tipizată (se poate obţine un model de la Căminul C12, camera 5, de la doamna Avasilicăi, sau descărcaţi cererea de aici, completaţi-o şi trimiteţi-o pe adresa de e-mail: aviolet@uaic.ro)

Fişa de activitate pe proprie răspundere, în care să fie precizate:

a. activităţile în care s-a implicat la nivel de Senat/Consiliu/Ligă/Asociaţie

 

b. participarea/organizarea în acţiunile de anvergură la nivel de universitate: Marşul Absolventului, Zilele Bobocilor, Ambasadori UAIC, Conferinţe etc.

 

c. orice altă activitate desfăşurată în Campusurile Universităţii.

 

Aceste informaţii pot fi verificate de către comisie, prin consultarea preşedinţilor de ONG/Ligă sau prin intermediul organizatorului de eveniment.

 

Condiţia de participare: studentul să nu beneficieze de tabăra de la facultate, prin Programul Tabere Studenţeşti 2014.

 

Locurile de tabără se vor acorda în ordinea depunerii cererilor.

 

Comisia de distribuire a locurilor în tabere:

 

Prorector Prof. univ. dr. Carmen Creţu,

 

Director Ec. jr. Gheorghe Amarandei,

 

Reprezentant în Consiliul Administrativ şi în Senatul Universităţii – Magda Catargiu,

 

Reprezentant în Senatul Universităţii – Adelina Chelariu,

 

Reprezentant al Asociaţiei ELSA de la Facultatea de Drept – Luca Ciubotaru.

 

 

 

Calendarul competiţiei

 

Înscrierea dosarelor: Căminul C12, camera 5, la doamna Violeta AVASILICĂI, în intervalul orar 7:30-16:00; online la adresa de e-mail: aviolet@uaic.ro .

 

Data limită de depunere/trimitere a dosarelor de înscriere: 16.06.2014, ora 09:00.

 

Afişarea Procesului Verbal de Selecţie: 18.06.2014, ora 12:00, la DSSS, Căminul C12 şi pe site-ul UAIC.

 

Depunerea contestaţiilor: în perioada 18.06.2014, ora 12:00 – 20.06.2014, ora 12:00, la adresa la care s-au depus dosarele de înscriere.

 

Analiza contestaţiilor: 20.06.2014, intervalul orar 12:00-14:00.

 

 Afişarea listei finale: 20.06.2014, ora 14:00, la DSSS, şi pe site-ul UAIC.

 

Informaţii suplimentare

 

Alte informaţii se pot solicita la Căminul C12, camera 5, de la doamna Violeta AVASILICĂI, în intervalul orar 7:30-16:00, la numărul de telefon: 0232/201578 sau la adresa de e-mail: aviolet@uaic.ro .

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Medicii fac apel catre ieseni pentru a dona celule stem. Vezi detalii

URMĂTORUL ARTICOL

Conferinta sustinuta de Toader Paleologu – „Politetea ca arma”, sambata 7 iunie 2014, la Muzeul Mihail Kogalniceanu

Ultimele știri de la Actualitate