asfaltarea_made_in_iasi

Asfaltarea made in Iasi. Iata ce metoda a gasit Primaria pentru craterele din strazile iesene

Primaria pare ca se inspira din solutiile avansate de „Ziarul de Iasi” in ceea ce priveste plombarea strazilor din oras. Echipele de la Citadin au inceput ieri sa carpeasca strazile din oras, dar printr-o metoda diferita, sugerata de unul dintre specialistii intervievati anterior de reporterii nostri. Acestia nu au turnat asfalt pe fiecare groapa in parte, ci au decapat o suprafata mai mare de carosabil pentru a turna un singur strat de covor asfaltic. Aceasta propunere a venit din partea profesorului Vasile Boboc, citat intr-un articol al „Ziarului de Iasi”. „Plombarile ar trebui sa se faca in sistem covoare asfaltice. In loc sa se faca trei plombe pe 7 mp, ar trebui sa se decapeze 7 mp si sa se faca reparatii cu covor cap-coada, care ne va conduce la rezultate mult mai bune. Daca se merge pe covoare asfaltice, astfel incat sa nu mai ajunga apa cu sare la prima ploaie, nu mai sar plombele”, ne-a declarat acum o saptamana Vasile Boboc, prof.dr.ing. la Facultatea de Constructii si Instalatii.
Aceasta solutie a fost aplicata vineri in statia din Nicolina. Muncitorii au decapat asfaltul pe o portiune de strada de cativa metri lungime, pe care au turnat mixtura. „Am scos de aceasta data frezele, pentru a incerca, acolo unde gropile stau foarte dese, sa nu mai facem plomba langa plomba, ci sa decapam. Chiar daca nu avem timp sa asfaltam din cauza vremii, macar ramane o zona decapata, nu calci din groapa in groapa”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica. In functie de evolutia vremii, echipele vor interveni pe Splai Bahlui, Cantemir, Podu de Piatra si intre Podu Ros si Bulevardul Primaverii. De asemenea, se vor face lucrari in Fundatie si in intersectia din Bucsinescu.
Deputatul PDL Petru Movila il ironizeaza pe primar din cauza unirii gropilor
Deputatul democrat-liberal Petru Movila iese din nou la atac impotriva primarului Gheorghe Nichita. Dupa ce la sfarsitul saptamanii trecute l-a numit „mincinosul mincinosilor” in cadrul unei conferinte, acum il acuza, pe blogul personal, ca „face bancuri pe seama unui oras intreg”.
Movila considera nepotrivita metoda gasita de municipalitate pentru a scapa orasul de gropi, respectiv „decaparea asfaltului dintre gropile aparute una langa alta, astfel incat sa existe o singura groapa”. „Aceasta idee avizata de catre Nichita pare a fi concretizarea unui banc bine cunoscut de noi, iesenii, inca de acum cativa ani, in care se spunea ca primarul a gasit solutia perfecta pentru reducerea numarului gropilor din oras: le uneste doua cate doua. Ca o continuare a bancului, se pare ca primarul a fost foarte incantat de aceasta propunere inedita, in conditiile in care reprezentantii institutiei au explicat faptul ca in acest fel se va circula mai bine”, a comentat ironic deputatul PDL.
In finalul postarii, Movila a cerut reprezentantilor municipalitatii un plan concret de actiune. „Solicit public Primariei sa prezinte foarte clar strategia de modernizare si reparare a strazilor din oras pentru anul 2013, lucrari care vor fi prinse in viitorul proiect de buget al Iasului. Ca si caz particular, solicit si mentionarea perioadei de garantie lucrarilor de plombare, indiferent de firma care le executa”, a concluzionat deputatul.
Echipele de la Citadin au inceput ieri sa carpeasca strazile din oras, dar printr-o metoda diferita

Echipele de la Citadin au inceput ieri sa carpeasca strazile din oras, dar printr-o metoda diferita, sugerata de unul dintre specialistii intervievati anterior de reporterii nostri. Acestia nu au turnat asfalt pe fiecare groapa in parte, ci au decapat o suprafata mai mare de carosabil pentru a turna un singur strat de covor asfaltic. Aceasta propunere a venit din partea profesorului Vasile Boboc, citat intr-un articol al „Ziarului de Iasi”. „Plombarile ar trebui sa se faca in sistem covoare asfaltice. In loc sa se faca trei plombe pe 7 mp, ar trebui sa se decapeze 7 mp si sa se faca reparatii cu covor cap-coada, care ne va conduce la rezultate mult mai bune. Daca se merge pe covoare asfaltice, astfel incat sa nu mai ajunga apa cu sare la prima ploaie, nu mai sar plombele”, ne-a declarat acum o saptamana Vasile Boboc, prof.dr.ing. la Facultatea de Constructii si Instalatii.
Aceasta solutie a fost aplicata vineri in statia din Nicolina. Muncitorii au decapat asfaltul pe o portiune de strada de cativa metri lungime, pe care au turnat mixtura. „Am scos de aceasta data frezele, pentru a incerca, acolo unde gropile stau foarte dese, sa nu mai facem plomba langa plomba, ci sa decapam. Chiar daca nu avem timp sa asfaltam din cauza vremii, macar ramane o zona decapata, nu calci din groapa in groapa”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica. In functie de evolutia vremii, echipele vor interveni pe Splai Bahlui, Cantemir, Podu de Piatra si intre Podu Ros si Bulevardul Primaverii. De asemenea, se vor face lucrari in Fundatie si in intersectia din Bucsinescu.
ziaruldeiasi.ro

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Detalii incredibile despre cei doi elevi filmati in timp ce faceau sex in baia Liceului „Ion Neculce” din Targu Frumos

URMĂTORUL ARTICOL

Ministrul Relu Fenechiu naste un scandal monstru din cauza desfiintarilor trenurilor Intercity spre Constanta

Ultimele știri de la Actualitate