UPC angajează 10 reprezentanţi de vânzări pe teren în Bacău, Brăila, Focşani, Galaţi, Iaşi.
Te califici pentru acest post dacă ai excelente abilităţi de comunicare şi de persuasiune, eşti organizat, ambiţios şi îţi place munca pe teren.
31 martie este termenul-limită de primire a CV-urilor pentru acest post.
CANDIDATUL IDEAL:
Iti doresti o cariera promitatoare intr-o companie multinationala de succes?
Esti cu un pas mai aproape daca:
– Comunici excelent si ai putere de convingere;
– Esti organizat, ambitios, perseverent si de incredere;
– Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila;
– Iti place munca de teren;
– Esti motivat de castigurile suplimentare.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Responsabilitati:
– Promovarea si vanzarea serviciilor UPC Romania la domiciliul potentialilor clienti;
– Respectarea procedurilor UPC Romania cu privire la organizarea activitatii de teren, rapoarte si programul zilnic.
Oferim:
– Cele mai mari comisioane din piata de telecom
– Mediu de lucru placut;
– O cariera in departamentul de Vanzari Rezidentiale;
– Posibilitati de dezvoltare profesionala si promovare.
DESCRIEREA COMPANIEI:
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)