Coperta_Caile_persuasiunii_3_dec_2012

Caile persuasiunii pornesc de la Iasi

Miercuri, 16 ianuarie 2013, la ora 17, va avea loc lansarea cartii „Caile persuasiunii în negociere” de Stefan Alexandrescu

Miercuri, 16 ianuarie 2013, la ora 17, va avea loc lansarea cartii „Caile persuasiunii în negociere” de Stefan Alexandrescu, în onorabila prezenta a profesionistilor în economie prof. univ. dr. Stefan Prutianu, ec. drd. Marius Alexa si ec. Bianca Roxana Ionel. Libraria „Tafrali” a Sedcom Libris, aflata în corpul A al Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi va gazdui evenimentul.

Dupa lansarea cartii  (ora 17), te invitam in colaborare cu Incubator107 Iasi in cafenea Acaju, str. Sf. Sava nr. 15 , între orele 19-21, pentru un workshop practic de persuasiune: “Fa-i sa spuna DA!”. La workshop, veti experimenta împreuna cu autorul cartii, Stefan Alexandrescu, o serie de tehnici practice în influentarea interlocutorului pe care le puteti exersa în viata profesionala si în cea personala.

 

De ce este importanta aceasta aparitie editoriala?

Studiile arata ca romanii au tendinta de a gandi lucrurile în alb si negru, mai ales în ceea ce priveste separarea practicii de teorie, ca si cum pragmatismul nu le-ar uni. O buna strategie este a face din practica, din experienta, o buna teorie care, aplicata în viata reala, sa dea rezultate performante. Exact aceasta abordare este importanta atat pentru studentii care studiaza marketing, vanzari, contracte si comunicare, cat si pentru tinerii profesioni;ti care lucreaza în aceste arii.

Creative Vision Publishing International vine exact în întampinarea acestei necesitati cu o aparitie editoriala inedita: Caile persuasiunii în negociere. Cartea cuprinde peste 170 de tehnici, tactici, strategii, legi si principii verificate în practica si gata pentru a fi folosite în cele mai diverse situatii, de la tranzactii imobiliare la negocieri internationale, de la taraba din piata pana la cearta de cuplu, de la încheierea contractelor pana la resurse umane. Acestea sunt ilustrate cu peste 50 de exemple, metafore si bancuri care le pun în valoare continutul.

Volumul îsi propune sa ofere un punct de pornire catre multiple directii, atat pentru cei care doresc sa aplice aceste cunostinte, cat si pentru cei care doresc sa studieze temeinic mecanismele psihologice ale persuasiunii. În acest sens, Caile persuasiunii în negociere ofera în total peste  125 de referinte bibliografice si peste 70 de referinte filmografice, ceea ce îi invita la studiu suplimentar pe cei care vor sa afle mai multe.

Înainte de a fi o carte de afaceri extrem de concentrata, nucleul continutului ei a fost constituit de peste 20 de articole despre comunicare persuasiva, psihologia negocierii, putere si influentare. Toate aceste articole au adunat peste 15.000 de vizualizari pe blogurile pe care au fost publicate. Acum, toate aceste articole, îmbogatite substantial, actualizate si optimizate, se regasesc între paginile primei carti din colectia „Corporate”.

Tilurile acestei colectii sunt carti de business pentru oamenii de afaceri, tineri profesionisti în domeniile comunicarii (negociere, marketing, relatii publice, resurse umane). Aceste ghiduri îsi propun sa ofere o întelegere extensiva asupra mecanismelor psihologice si economice ale impresiei si persuasiunii, o serie de insight-uri practice si solutii avansate pentru a-ti croi comunicarea cu integritate si eficienta.

 
“Caile persuasiunii în negociere” este un fel de compendiu foarte condensat, un adevarat tezaur de metode de creativitate: fiecare capitol si subcapitol deschide noi piste, noi cai, e o carte ce îti dezvaluie un univers întreg de cercetat în cariera si în viata. Nu este o carte „light” sau motivationala, îsi îndeplineste scopul de informare mult peste multe alte carti pe care le-am citit în acest domeniu. Totodata, este si un landmark serios pentru cariera lui Stefan Alexandrescu.

Cand este realizata cu întelegere, structura si finete, manipularea devine un act de strategie, nu de superioritate animalica („legea junglei din vanzari”). Aceasta nu e o carte seducatoare care sa te plimbe în jurul subiectului, ci o concentrare de instrumente foarte rafinate.

Alexandru Paicu,

specialist în real-estate, Iasi

 

Cine?

Creative Vision Publishing International functioneaza în cadrul companiei Artis Consulting & Training si are ca obiect de activitate publicarea de manuscrise de valoare informativa si culturala, adresata publicului urban, tanar, cu studii universitare si care doresc sa urmeze o cariera de succes în ariile comunicarii.

Principalele valori ale Creative Vision sunt: dezvoltare, strategie si perspectiva.

Stefan Alexandrescu este consultant în strategie de comunicare si resurse umane la Artis Consulting & Training si autor în ariile: dezvoltare personala, profesionala si organizationala, precum si în psihologie, din 2006.  Este blogger din 2009. În 2005, el a castigat premiul pentru cea mai originala lucrare în psihologie la Conferinta Nationala de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Bucuresti. În 2007, a fost premiat pentru cel mai bun articol romanesc în dezvoltare personala si profesionala. În decembrie 2012, a castigat Campionatul National de Blogging organizat în Romania de Blogal Initiative, cu blogul „Discerne” (http://discerne.wordpress.com)

Prof. univ. dr. ec. Stefan Prutianu este un expert recunoscut international în domeniul negocierii si autorul celei mai însemnate lucrari autohtone de negociere care a aparut vreodata în Romania: Tratat de comunicare si negociere în afaceri (Polirom, 2008). Prof. Stefan Prutianu a fost un mentor pentru autorul cartii, iar „Caile persuasiunii în negociere” îi aduce, în acest sens, un omagiu si îl recomanda ca pe o autoritate suprema în arta persuasiunii.  Prof. Stefan Prutianu va fi primul vorbitor în deschiderea evenimentului, de la ora 17.00

Ec. drd. Marius Alexa este un antreprenor profesionist în domeniul online care s-a facut remarcat la nivelul Iasului prin activitatea sa de succes si prin intensa promovare, sustinere si orientare a antreprenoriatului în Romania în general si în zona Moldovei în mod special. Marius Alexa va fi al doilea vorbitor în deschiderea evenimentului.

Ec. Bianca Roxana Ionel este o tanara profesionista de succes, care îmbina în cariera sa economia cu programarea. Bianca s-a remarcat în cadrul LSE (Liga Studentilor Economisti), unde colaboreaza de 3 ani, ajungand în pozitia de Responsabil Media & IT, mandat încheiat cu succes. La momentul de fata, ea lucreaza ca web developer la o companie IT din Iasi. Bianca Roxana Ionel va fi al treilea vorbitor în deschiderea evenimentului.

 

Unde?

Cartea a fost publicata în luna decembrie 2012 si se gaseste spre vanzare în Iasi în librariile Tafrali (corp A universitatea „Cuza”), Junimea, Casa Cartii, Iulius Mall si corp B al universitatii „Cuza”. În curand, în librarii din principalele orase universitare din tara. De asemenea, volumul mai poate fi comandat prin posta. Solicitarile se primesc la adresa artis_consulting.training [at] yahoo [punct] com, adresa oficiala pentru comunicare a companiei.

Daca doriti sa publicati o recenzie a cartii, trimiteti o solicitare prin e-mail si veti primi prin posta în cel mai scurt timp un exemplar gratuit.

Primul tiraj este foarte aproape de epuizare, iar al doilea este pe cale de rezervare. Ca sa va asigurati ca veti avea o copie a cartii, va invitam sa o cumparati din librarii cat mai repede sau sa va solicitati un exemplar cu autograf la adresa  artis_consulting.training [at] yahoo [punct] com.

Workshopul „Fa-i sa spuna DA!”, care se va tine între orele 19-21 în cafeneaua Acaju, str. Sf. Sava nr. 15, este gazduit de Incubator107 Iasi. Participarea se va face în limita locurilor disponibile. Pentru a va asigura ca veti prinde loc, va invitam sa veniti înainte de ora 19.

 

Cat?

Pretul de referinta pentru vanzarea acestui volum în Romania este 22 de lei, o valoare accesibila pentru profesionisti si cei care aspira la succes în ariile de specialitate ale cartii. Pentru comenzile prin posta, se adauga cheltuielile de expediere.

Companiile sunt invitate sa descopere în „Caile persuasiunii în negociere”  un excelent cadou de Anul Nou pentru angajatii lor care lucreaza în marketing, vanzari, PR, HR si contracte. Pentru comenzile de cel putin 10 exemplare, se poate negocia si o personalizare cu un mesaj din partea companiei pentru angajati.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Adrian Nastase, martirul USL-ului, iese din inchisoare

URMĂTORUL ARTICOL

Concert extraordinar al Filarmonicii Iasi, la Palas Mall

Ultimele știri de la Eveniment