Programele de dezvoltare continuă, oferite de Capgemini, se adresează mai multor arii relevante din sfera de afaceri a companiei, de la leadership și management, la coaching, time management și limbi străine. Se pune, astfel, accent pe beneficiile pe termen lung aduse de certificări, precum cele tehnice, ITIL sau PRINCE 2. Compania are un parteneriat de lungă durată cu Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, instituţiile culturale și asociațiile studențești, iar din 2009, a desfășurat mai multe programe educaționale dedicate tinerilor, precum ‘Master of Business Capgemini’ (un program de traininguri soft skills destinat studenților), Academia de SAP, Ziua Porților Deschise și numeroase internshipuri – toate având ca scop dezvoltarea calificărilor și competențelor studenților și ale proaspeților absolvenți şi pregătirea lor pentru o carieră în domeniul IT.
Despre Capgemini România
Cu aproapre 600 de angajați în Romania (2015), compania Capgemini Services oferă servicii și suport din două locații: București și Iași.
Servicii de Consultanță și Tehnologie
Serviciile de consultanță sunt oferite de către sediul din București și susțin companiile și organizațiile în identificarea, construirea şi implementarea unor programe de transformare, care vor îmbunătăți dezvoltarea companiilor și vor crește competitivitatea lor pe termen lung. Serviciile de tehnologie evaluează, proiectează, dezvoltă și implementează o gamă largă de proiecte tehnologice, care implică integrarea unor sisteme complexe și dezvoltarea de aplicații IT.
Servicii de Outsourcing IT
Serviciile noastre de outsourcing, oferite de centrul din Iași, gestionează, total sau parțial, de mai mulți ani, sistemele IT pentru aplicațiile și infrastructura unui client (sau a unui grup de clienti).