campanie_bere_fara_alcool

CNA impreuna cu Asociatia Berari din Romania vor desfasura o campanie, in luna octombrie, prin care indeamna adolescentii sa consume bere fara alcool

CNA vrea să desfăşoare, în luna octombrie, împreună cu Asociaţia Berarii României, o campanie în şcoli, prin care să încurajeze adolescenţii să consume bere fără alcool, în locul celei cu alcool, a anunţat Laura Georgescu, preşedintele CNA, vineri, în cadrul unui seminar organizat la Bucureşti. „Asta este cel puţin ce ne-am propus pentru toamna acestui an”, a spus Laura Georgescu. Ea a precizat că ideea campaniei are la bază faptul că experţii CNA s-au deplasat recent în şcoli şi au constatat problemele cu care se confruntă adolescenţii. „Se consumă alcool în rândul adolescenţilor sub 16 ani”, a spus Laura Georgescu. „Avem această campanie de promovare în parteneriat cu Asociaţia Berarii României, cu care vrem să mergem prin şcoli, să creăm evenimente şi să încercăm să îi determinăm să înţeleagă că la ei este opţiunea între alcool şi 0% alcool”, a spus Georgescu, precizând că desfăşurarea acestei campanii este preconizată pentru luna octombrie.
CNA vrea să desfăşoare, în luna octombrie, împreună cu Asociaţia Berarii României, o campanie în şcoli, prin care să încurajeze adolescenţii să consume bere fără alcool, în locul celei cu alcool, a anunţat Laura Georgescu, preşedintele CNA, vineri, în cadrul unui seminar organizat la Bucureşti.

CNA vrea să desfăşoare, în luna octombrie, împreună cu Asociaţia Berarii României, o campanie în şcoli, prin care să încurajeze adolescenţii să consume bere fără alcool, în locul celei cu alcool, a anunţat Laura Georgescu, preşedintele CNA, vineri, în cadrul unui seminar organizat la Bucureşti.

„Asta este cel puţin ce ne-am propus pentru toamna acestui an”, a spus Laura Georgescu. Ea a precizat că ideea campaniei are la bază faptul că experţii CNA s-au deplasat recent în şcoli şi au constatat problemele cu care se confruntă adolescenţii. „Se consumă alcool în rândul adolescenţilor sub 16 ani”, a spus Laura Georgescu. „Avem această campanie de promovare în parteneriat cu Asociaţia Berarii României, cu care vrem să mergem prin şcoli, să creăm evenimente şi să încercăm să îi determinăm să înţeleagă că la ei este opţiunea între alcool şi 0% alcool”, a spus Georgescu, precizând că desfăşurarea acestei campanii este preconizată pentru luna octombrie.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Fundatia Miscarea Populara si-a lansat, vineri, la Craiova, Filiala din Dolj, care are 155 de aderenti si este cea de-a opta filiala judeteana a fundatiei

URMĂTORUL ARTICOL

Minciunile de pe eticheta: 9 pacaleli alimentare carora ar fi mai bine sa nu le dai crezare

Ultimele știri de la Social

Scandal la UAIC Iasi

Conducerea celei mai prestigioase institutii de invatamant superior din Iasi a luat o decizie radicala in