Primăria Capitalei intenţionează să construiască, în Piaţa Romană, un pasaj pietonal subteran, care să fluidizeze traficul, în orele de vârf, şi să facă legătura cu staţia de metrou.
Potrivit Planului Urbanistic Zonal pasajul va avea cinci căi de acces (două la ASE, una la Coloane, una în faţă la BCR şi una între bulevardele Lascăr Catargiu şi Dacia), scări fixe şi rulante.
La suprafaţă vor fi plantaţi 55 de copaci, trecerile de pietoni vor fi desfiinţate şi va fi amenajată o suprafaţă de 528 de metri pătraţi de spaţiu verde.
Proiectul privind modernizarea Pieţei Romane a fost aprobat de Consiliul General la Municipiului Bucuresti în anul 2006. Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, contractul de execuţie a fost atribuit printr-o licitaţie demarată tot în 2006 unui consorţiu din care fac parte firmele Astaldi SpA şi Euro Construct Trading.
Proiectul este evaluat la aproximativ 18 milioane de euro şi va fi finanţat exclusiv din bugetul local al Municipiului Bucureşti.
Lucrările de construcţie a pasajului voi dura în jur de doi ani. Circulaţia nu va fi blocată în zonă în timpul lucrărilor deoarece se va lucra pe porţiuni care vor permite devierea traficului pe zone, care vor asigura o circulaţie rutieră corespunzătoare.
Primăria Capitalei intenţionează să construiască, în Piaţa Romană, un pasaj pietonal subteran, care să fluidizeze traficul, în orele de vârf, şi să facă legătura cu staţia de metrou.
Primăria Capitalei intenţionează să construiască, în Piaţa Romană, un pasaj pietonal subteran, care să fluidizeze traficul, în orele de vârf, şi să facă legătura cu staţia de metrou.
Potrivit Planului Urbanistic Zonal pasajul va avea cinci căi de acces (două la ASE, una la Coloane, una în faţă la BCR şi una între bulevardele Lascăr Catargiu şi Dacia), scări fixe şi rulante.
La suprafaţă vor fi plantaţi 55 de copaci, trecerile de pietoni vor fi desfiinţate şi va fi amenajată o suprafaţă de 528 de metri pătraţi de spaţiu verde.
Proiectul privind modernizarea Pieţei Romane a fost aprobat de Consiliul General la Municipiului Bucuresti în anul 2006. Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, contractul de execuţie a fost atribuit printr-o licitaţie demarată tot în 2006 unui consorţiu din care fac parte firmele Astaldi SpA şi Euro Construct Trading.
Proiectul este evaluat la aproximativ 18 milioane de euro şi va fi finanţat exclusiv din bugetul local al Municipiului Bucureşti.
Lucrările de construcţie a pasajului voi dura în jur de doi ani. Circulaţia nu va fi blocată în zonă în timpul lucrărilor deoarece se va lucra pe porţiuni care vor permite devierea traficului pe zone, care vor asigura o circulaţie rutieră corespunzătoare.