Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional, Dan Şova, a dat asigurări, că pe alocarea financiară 2014 – 2020 se va construi o autostradă în Moldova, însă nu a putut să spună exact care va fi aceasta.
Întrebat când va avea Moldova o autostradă, el a răspuns că pe alocarea financiară 2014 – 2020 se va construi una.
‘De la Botoşani la Galaţi nu cred că vom avea o autostradă în exerciţiul financiar următor, dar se va construi una în Moldova. Pe alocarea financiară 2014 – 2020 în mod evident se va construi autostradă în Moldova. Dacă se va construi pe Coridorul IX, adică Ploieşti – Iaşi, dacă se va construi pe Iaşi – Bacău – Braşov, îmi este greu să vă spun. Asta este o chestiune de decizie a Guvernului”, a declarat Dan Şova.
Ministrul delegat a ţinut să precizeze că tronsonul de autostradă Craiova – Piteşti este unul strategic necesar industriei grele din România şi a celei de automobile, care va ajuta ca produsele acestora să ajungă în Portul Constanţa.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional, Dan Şova, a dat asigurări, că pe alocarea financiară 2014 – 2020 se va construi o autostradă în Moldova, însă nu a putut să spună exact care va fi aceasta.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional, Dan Şova, a dat asigurări, că pe alocarea financiară 2014 – 2020 se va construi o autostradă în Moldova, însă nu a putut să spună exact care va fi aceasta.
Întrebat când va avea Moldova o autostradă, el a răspuns că pe alocarea financiară 2014 – 2020 se va construi una.
‘De la Botoşani la Galaţi nu cred că vom avea o autostradă în exerciţiul financiar următor, dar se va construi una în Moldova. Pe alocarea financiară 2014 – 2020 în mod evident se va construi autostradă în Moldova. Dacă se va construi pe Coridorul IX, adică Ploieşti – Iaşi, dacă se va construi pe Iaşi – Bacău – Braşov, îmi este greu să vă spun. Asta este o chestiune de decizie a Guvernului”, a declarat Dan Şova.
Ministrul delegat a ţinut să precizeze că tronsonul de autostradă Craiova – Piteşti este unul strategic necesar industriei grele din România şi a celei de automobile, care va ajuta ca produsele acestora să ajungă în Portul Constanţa.