“Lansarea noii game face parte din strategia noastră de a oferi consumatorilor produse care să răspundă cât mai bine preferinţelor lor. Pentru noi, tradiţia reprezintă o valoare respectată, la a cărei construcţie contribuim în fiecare zi, iar prin noua gamă ne dorim să aducem în atenţia consumatorilor gusturile bune cum erau odată, inspirate din obiceiurile româneşti”, a declarat Anca Stroe, Director Marketing Danone Sud Estul Europei.
Gama „Tradiţii din România” include numai produse natur, conţinând doar lapte, smântână şi culturi de fermentare, printre care: iaurt din lapte integral, Sana, Lapte bătut, smântână. „Ambalajele evocă decoraţia şi coloritul tradiţional, plasând gustul proaspăt al produselor într-o atmosferă autentică şi românească”, informează compania.
Potrivit companiei, aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România este realizat de Danone. Compania a raportat anul trecut afaceri de aproximativ 506 milioane lei (echivalantul a cca. 116 mil. euro), menţinându-se la un nivel similar celui din anul anterior (503 mil. lei). Danone România produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete în fabrica sa din Bucureşti, pentru piaţa românească şi pentru export.