De astazi, nu mai exista Cosmote si Romtelecom

Romtelecom și Cosmote își schimbă de sâmbătă denumirile în Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications și vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom România, iar produsele și serviciile vor fi oferite sub brand-ul ‘T’.

Momentul lansării brand-ului Telekom România va fi marcat sâmbătă, începând cu ora 18.00, prin evenimente interactive, ce vor avea loc în București, Cluj, Iași și la Berlin.

Telekom își propune să devină furnizorul numărul 1 de servicii de telecomunicații și divertisment pe piața românească, a declarat vineri, cu ocazia lansării oficiale pe piața locală, Nikolai Beckers, CEO Telekom România Group, care a deținut funcția de CEO Romtelecom și Cosmote România începând din 1 aprilie 2013.

‘Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicații din România care te conectează la tehnologie, atât în viața personală, cât și în cea profesională. Întrucât deține capabilități și puncte forte unice, Telekom devine o opțiune integrată fix-mobilă pe piața românească’, a afirmat Nikolai Beckers.

Începând de sâmbătă, 13 septembrie 2014, unul din doi români, care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom România și cele două companii vor intra oficial în familia internațională Telekom.

Romtelecom și Cosmote România au raportat venituri anuale cumulate de peste un miliard de euro, 10 milioane de clienți și 9.000 de angajați pe piața locală.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienții să beneficieze de servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV (televiziune pe internet).

Brand-ul Telekom România este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România. Telekom România este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business.

Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 — mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

AGERPRES

 

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Cum arăta Conchita Wurst în copilărie

URMĂTORUL ARTICOL

Europa League: Programul meciurilor din prima etapa a grupelor

Ultimele știri de la Economic