Una din cele mai mari companii aeriene din Marea Britanie, easyJet, a anulat un zbor de noapte, iar, apoi, a anuntat pasagerii ca mai au de asteptat 86 de ani pana la urmatoarea imbarcare, astfel incat au timp suficient pentru a-si face aprovizionarea la magazinele duty-free, dupa cum relateaza The Independent.
Incidentul s-a produs pe aeroportul din Geneva, cand cei 130 de pasageri urcasera deja in avion. Intr-un e-mail al easyJet, trimis calatorilor zborului care avea intarziere, se mentionat ca decolarea este prevazuta la 11:00 /ora locala/ 29 iulie 2099. Mai exact: „Va scriem pentru a va informa ca zborul 9485 va pleca la 11:00 ora locala pe 29/07/2099”.
Compania aeriana isi cerea scuze pentru „inconvenientele semnificative”, exprimandu-si speranta ca clientii easyJet vor mai da o sansa companiei in viitor. Motivul invocat erau conditiile meteorologice nefavorabile din Geneva. Intrucat intarzierea era legata de vremea rea, un purtator de cuvant al Autoritatii Aviatiei Civile a spus ca este greu de crezut ca aceasta intarziere va fi compensata financiar, dar ca dreptul pasagerilor la trei mese zilnic, camera de hotel si doua apeluri internationale ramane nestirbit.
Potrivit calculelor ziarului amintit, la preturile actuale elvetiene, pana in 2099 cheltuielile easyJet s-ar fi ridicat la 6 milioane de lire sterline pentru fiecare pasager, de 100.000 de ori mai mult decat tariful mediu platit. Asta in cazul in care cei 130 de pasageri ar fi trait atat de mult…
Un purtator de cuvant al companiei aeriene a declarat ulterior ca s-a produs o eroare in sistem, care a afectat un singur zbor. „Chiar si noul nostru acord privind flota de avioane pe termen lung nu merge atat de departe”, a remarcat el.
Una din cele mai mari companii aeriene din Marea Britanie, easyJet, a anulat un zbor de noapte, iar, apoi, a anuntat pasagerii ca mai au de asteptat 86 de ani pana la urmatoarea imbarcare, astfel incat au timp suficient pentru a-si face aprovizionarea la magazinele duty-free, dupa cum relateaza The Independent.
Una din cele mai mari companii aeriene din Marea Britanie, easyJet, a anulat un zbor de noapte, iar, apoi, a anuntat pasagerii ca mai au de asteptat 86 de ani pana la urmatoarea imbarcare, astfel incat au timp suficient pentru a-si face aprovizionarea la magazinele duty-free, dupa cum relateaza The Independent.
Incidentul s-a produs pe aeroportul din Geneva, cand cei 130 de pasageri urcasera deja in avion. Intr-un e-mail al easyJet, trimis calatorilor zborului care avea intarziere, se mentionat ca decolarea este prevazuta la 11:00 /ora locala/ 29 iulie 2099. Mai exact: „Va scriem pentru a va informa ca zborul 9485 va pleca la 11:00 ora locala pe 29/07/2099”.
Compania aeriana isi cerea scuze pentru „inconvenientele semnificative”, exprimandu-si speranta ca clientii easyJet vor mai da o sansa companiei in viitor. Motivul invocat erau conditiile meteorologice nefavorabile din Geneva. Intrucat intarzierea era legata de vremea rea, un purtator de cuvant al Autoritatii Aviatiei Civile a spus ca este greu de crezut ca aceasta intarziere va fi compensata financiar, dar ca dreptul pasagerilor la trei mese zilnic, camera de hotel si doua apeluri internationale ramane nestirbit.
Potrivit calculelor ziarului amintit, la preturile actuale elvetiene, pana in 2099 cheltuielile easyJet s-ar fi ridicat la 6 milioane de lire sterline pentru fiecare pasager, de 100.000 de ori mai mult decat tariful mediu platit. Asta in cazul in care cei 130 de pasageri ar fi trait atat de mult…
Un purtator de cuvant al companiei aeriene a declarat ulterior ca s-a produs o eroare in sistem, care a afectat un singur zbor. „Chiar si noul nostru acord privind flota de avioane pe termen lung nu merge atat de departe”, a remarcat el.