phipil_morris_tigari_electronice

Dupa ce tigarile electronice au capatat o popularitate tot mai mare, Philip Morris a decis sa se reorienteze

Altria Group Inc, proprietarul celui mai mare producător american de ţigări, Philip Morris, a anunţat că subsidiara NuMark intenţionează să introducă ţigareta electronică în a doua jumătate a anului, informează AP.
Cu toate că este un segment de piaţă mic în comparaţie cu cel al consumatorilor de produse din tutun, „nu poate fi negat interesul consumatorilor adulţi de tutun pentru acest produs”, le-a spus Marty Barrington, CEO-ul companiei, investitorilor, într-o teleconferinţă.
Alte detalii despre produs, piaţa pe care va fi lansat sau dacă se va afla sub brandul Marlboro nu au fost încă făcute publice.
Măsura se înscrie în tendinţa recentă a producătorilor de ţigări de a diversifica business-ul afectat de majorarea taxelor, interdicţiile privind fumatul în localuri şi temerile publicului privind sănătatea.
Ţigările electronice sunt dispozitive care funcţionează pe bază de baterie. Acestea încălzesc o soluţie de nicotină lichidă într-un cilindru, creând vapori ce sunt inhalaţi de utilizatori.
Piaţa ţigărilor electronice a crescut de la câteva mii de utilizatori în 2006 la câteva milioane la nivel mondial. Analiştii estimează că vânzările s-ar putea dubla anul acesta, ajungând la circa un miliard de dolari. Unii experţi susţin chiar că numărul utilizatorilor de ţigări electronice l-ar putea întrece pe cel al fumătorilor de ţigări clasice în următorul deceniu.
Murray Kessler, CEO Lorillard, a estimat că volumul ţigărilor a scăzut cu circa 600 de miliarde, respectiv 1%,
pe fondul avansului ţigărilor electronice.
Altria Group Inc, proprietarul celui mai mare producător american de ţigări, Philip Morris, a anunţat că subsidiara NuMark intenţionează să introducă ţigareta electronică în a doua jumătate a anului

Altria Group Inc, proprietarul celui mai mare producător american de ţigări, Philip Morris, a anunţat că subsidiara NuMark intenţionează să introducă ţigareta electronică în a doua jumătate a anului, informează AP.

Cu toate că este un segment de piaţă mic în comparaţie cu cel al consumatorilor de produse din tutun, „nu poate fi negat interesul consumatorilor adulţi de tutun pentru acest produs”, le-a spus Marty Barrington, CEO-ul companiei, investitorilor, într-o teleconferinţă.

Alte detalii despre produs, piaţa pe care va fi lansat sau dacă se va afla sub brandul Marlboro nu au fost încă făcute publice.

Măsura se înscrie în tendinţa recentă a producătorilor de ţigări de a diversifica business-ul afectat de majorarea taxelor, interdicţiile privind fumatul în localuri şi temerile publicului privind sănătatea.

Ţigările electronice sunt dispozitive care funcţionează pe bază de baterie. Acestea încălzesc o soluţie de nicotină lichidă într-un cilindru, creând vapori ce sunt inhalaţi de utilizatori.

Piaţa ţigărilor electronice a crescut de la câteva mii de utilizatori în 2006 la câteva milioane la nivel mondial. Analiştii estimează că vânzările s-ar putea dubla anul acesta, ajungând la circa un miliard de dolari. Unii experţi susţin chiar că numărul utilizatorilor de ţigări electronice l-ar putea întrece pe cel al fumătorilor de ţigări clasice în următorul deceniu.

Murray Kessler, CEO Lorillard, a estimat că volumul ţigărilor a scăzut cu circa 600 de miliarde, respectiv 1%, pe fondul avansului ţigărilor electronice.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Statistici ingrijoratoare, Romania este din nou codasa Europei: doar 13.6% din populatia Romaniei are studii superioare

URMĂTORUL ARTICOL

Eveniment de exceptie: indragita artista Patricia Kaas va concerta la Iasi, pe 19 iunie 2013, in cadrul Festivalului International al Educatiei

Ultimele știri de la Economic