grapini_turism

Grapini: Autoritatile trebuie sa mearga, pentru a atrage turisti in Romania, pe ceea ce se gaseste doar in tara noastra, pe ce este autentic

„Turistul este un om curios. Cred că pentru a atrage turişti în România, trebuie să mergem pe promovarea a ceea ce se găseşte doar în România, fiindcă altfel turistul poate să meargă în altă ţară, poate să se ducă la altă mare, la alt munte, la altă pârtie… Cred că am pierdut mult pentru că nu am promovat ceea ce numai noi avem, mă refer la ce ne-a dat natura, la toate rezervaţiile naturale pe care le avem numai noi, la Delta Dunării, Delta Neajlovului”, a afirmat Maria Grapini, citată de Agerpres.
Aceasta a subliniat că, atunci când a preluat portofoliul turismului, a găsit o strategie şi un master plan pentru prezentarea oportunităţilor din ţara noastră şi, conform datelor statistice, anul trecut circa 4,6 milioane turişti au venit în România din diverse destinaţii.
„Problema este ca la orice alt business. Strategia nu este suficient să o ai şi să o ţii în dulap. Punerea în aplicare a strategiei poţi să o faci prin diverse mijloace, metode, măsuri, acţiuni etc. Acum, când aştept să văd studiul de impact ai primilor doi ani, doi ani şi jumătate de aplicare a acestei strategii, spun că, dacă e să compar cheltuielile pentru promovare pe turism cu rezultatele, deoarece indicatorul relevant este numărul de turişti şi procentul pe care îl aduc aceşti turişti în PIB, acestea nu corespund. Venind din mediul privat, merg pe calculul economic: cheltuieli pentru promovare şi cum mi se întoarce înapoi cheltuiala”, a explicat Grapini.
Grapini: Pentru a atrage turişti trebuie să promovăm ceea ce se găseşte DOAR în România

Grapini: Pentru a atrage turişti trebuie să promovăm ceea ce se găseşte DOAR în România

„Turistul este un om curios. Cred că pentru a atrage turişti în România, trebuie să mergem pe promovarea a ceea ce se găseşte doar în România, fiindcă altfel turistul poate să meargă în altă ţară, poate să se ducă la altă mare, la alt munte, la altă pârtie… Cred că am pierdut mult pentru că nu am promovat ceea ce numai noi avem, mă refer la ce ne-a dat natura, la toate rezervaţiile naturale pe care le avem numai noi, la Delta Dunării, Delta Neajlovului”, a afirmat Maria Grapini, citată de Agerpres.

Aceasta a subliniat că, atunci când a preluat portofoliul turismului, a găsit o strategie şi un master plan pentru prezentarea oportunităţilor din ţara noastră şi, conform datelor statistice, anul trecut circa 4,6 milioane turişti au venit în România din diverse destinaţii.

„Problema este ca la orice alt business. Strategia nu este suficient să o ai şi să o ţii în dulap. Punerea în aplicare a strategiei poţi să o faci prin diverse mijloace, metode, măsuri, acţiuni etc. Acum, când aştept să văd studiul de impact ai primilor doi ani, doi ani şi jumătate de aplicare a acestei strategii, spun că, dacă e să compar cheltuielile pentru promovare pe turism cu rezultatele, deoarece indicatorul relevant este numărul de turişti şi procentul pe care îl aduc aceşti turişti în PIB, acestea nu corespund. Venind din mediul privat, merg pe calculul economic: cheltuieli pentru promovare şi cum mi se întoarce înapoi cheltuiala”, a explicat Grapini.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Hotii se pun la punct rapid cu dispozitivele de ultima generatie. Cel mai recent dispozitiv este capabil sa citeasca datele unui card chiar de la un metru distanta. Specialistii spun sa tinem cardurile in portofel sau sa le acoperim cu o folie de aluminiu

URMĂTORUL ARTICOL

Situatie alarmanta la Fetesti – Cernavoda. Autostrada Soarelui risca sa fie inundata de viitura care va veni pe Dunare dupa ce singurul dig care sta in calea apelor s-a erodat

Ultimele știri de la Actualitate