dieta

Iata 10 trucuri la care poti apela pentru a avea un corp armonios. Nu trebuie sa scoti nimic din alimentatie, din contra – urmand acesti pasi, vei putea include in dieta alimente noi

 

 

 

Lupta cu kilogramele in plus poate fi, pentru multi dintre noi, o povara. De cele mai multe ori, nutritionistii recomanda sa ne hranim numai cand avem cu adevarat nevoie. Cati dintre noi, insa, reusesc sa faca asta? Multi nici macar nu vor…

 

Infometarea nu este o solutie. Din fericire, exista si alte „trucuri” la care poti apela pentru a avea un corp armonios. Nu trebuie sa scoti nimic din alimentatie, din contra – urmand acesti pasi, vei putea include in dieta alimente noi. Care este secretul? Iti vei schimba modul in care mananci. Iar rezultatele nu vor intarzia sa apara! Iata, asadar, ce noteaza care2.com:

 

1. Mananca o manuta de nuci sau migdale crude cu 20 de minute inainte de masa

20 de minute. Atat ii ia creierului sa constientizeze alimentarea corpului cu mancare. Efectul? Vei evita mancatul in exces, corpul primind deja nutrientii necesari bunei functionari.

 

2. Mananca o jumatate de grepfrut inainte de masa

Poti pierde cu pana la 500 g pe saptamana daca vei manca o jumatate de grepfrut inainte de mesele principale.

 

3. Miroase mancarea

Pare sinistru, dar, daca mirosi alimentele inainte de a le consuma, creierul va crede ca ai mancat deja. Studii recente au aratat ca persoanele care au inhalat menta din doua in doua ore au mancat cu pana la 2.700 de calorii mai putin pe saptamana. Asta inseamna o scadere in greutate cu cel putin 500 g pe saptamana!

 

4. Spala-te pe dinti

Cand simti nevoia sa mananci fara sa-ti fie foame, spala-te pe dinti cu pasta mentolata. Gustul va inhiba senzatia de foame. In plus, dupa ce simti menta, mancarea isi va pierde din gust.

 

5. Nu manca in fata televizorului

Potrivit studiilor, acest obicei duce la cresterea consumului de calorii cu pana la 40%.

 

6. Condimeneaza mancarea

Condimentele reduc senzatia de foame. Spre exemplu, ardeiul iute contine capsaicina, o substanta recunoscuta pentru proprietatile de ardere a grasimilor. Tot ea stimuleaza creierul sa produca endorfine, substante care ajuta la gestionarea stresului.

 

7. Inlocuieste tacamurile cu betigase chinezesti

Pentru multi, acesta este un mijloc excelent pentru a pierde in greutate din simplul motiv ca nu vor putea „sa prinda” prea multa mancare. În plus, atentia cade pe modul in care este luata mancarea din farfurie, si nu la cantitate.

 

8. Mananca-ti desertul preferat in 10 minute

Vei invata sa-ti stapanesti poftele. Alege-ti „rasfatul” preferat. Miroase-l, priveste-l, apoi gandeste-te la el. Ia o imbucatura mica, mestec-o incet, simte-i textura si gustul, apoi inghite-o. Înainte de a musca din nou, gandeste-te bine daca vrei sa mai mananci. Testele au aratat ca majoritatea subiectilor s-au oprit dupa cateva inghitituri, senzatia de satietate manifestandu-se mai repede.

 

9. Odihneste-te bine

Oamenii se ingrasa daca nu se odihnesc suficient. Chiar si cateva nopti nedormite isi lasa amprenta asupra organismului.

 

10. Concentreaza-te asupra nutrientilor, si nu asupra caloriilor

Consuma alimente din cereale integrale, fructe, legume. Asigura-te ca mancarea iti ofera carbohidratii, proteinele si grasimile sanatoase de care ai nevoie.

 

ifeellikecooking.ro

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Astazi (06.11.2013) Steaua Bucuresti este obligata sa faca un meci mare pe „St. Jakobs Park”. Meciul dintre FC Basel si Steaua se va disputa de la ora 21:45 si va fi transmis in direct pe TVR1, Digisport 1 si Dolcesport 1

URMĂTORUL ARTICOL

Personalitati ale Iasului (12) – Neculai Tonita

Ultimele știri de la Sanatate