Enel Romania, cel mai mare distribuitor privat de energie in piata locala, a trimis clientilor un anunt in care le cere sa se uite pe geam cand apare o pana de curent, iar daca avaria este extinsa sa nu sune la call center, pentru a nu bloca liniile de comunicare.
In contextul conditiilor meteo „deosebite”, corespunzatoare codului rosu sau portocaliu, care pot determina intreruperi ale alinentarii cu energie electrica, compania a trimis clientilor, pe email, un mesaj in care descrie metodele si motivele notificarii de avarie.
„In cazul in care survine o pana de curent si observati ca si locuintele vecinilor sau alte cladiri de pe strada nu au lumina, inseamna ca avaria este mai extinsa si echipele noastre cunosc deja situatia si vor remedia deranjamentul in cel mai scurt timp posibil, asadar nu e nevoie sa mai sunati la call center”, scriu reprezentantii companiei in mesaj.
Daca avaria este individuala, insa, „deci doar locuinta dumneavoastra nu este alimentata, in timp ce alte locuinte din jur au lumina, clientul este rugat sa sune la call center pentru a anunta problema.
„In conditiile Codului rosu sau portocaliu, cresterea brusca a numarului de apeluri poate bloca liniile telefonice. In cazul in care sunati la call center si liniile au fost blocate de numarul mare de apeluri, puteti gasi pe (site-ul oficial al companiei – n.red.) informatii despre zonele cu avarii, ce vor fi actualizate periodic”, mai mentioneaza compania in email.
O varianta comprimata a mesajului este trimisa prin SMS: „Stimate client, in zilele urmatoare va rugam sa sunati la call center doar in cazul unei avarii individuale. La avariile colective lucram deja. Enel”.