relu_fenechiu_agendadeiasi

Ieseanul din fruntea Ministrul Transporturilor, liberalul Relu Fenechiu, vede ca fiind ceva normal salariul de 9000 de euro al directorului de la CFR Marfa

Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, sustine ca salariul directorului de la CFR Marfa, de aproximativ 9.000 de euro, este unul corect si ca trebuie sa se termine cu „populismele astea”. Oficialul a motivat ca, in lipsa salariilor mari, nu se poate obtine performanta, scrie Mediafax.
Relu Fenechiu a declarat, intr-o conferinta de presa, sustinuta la Iasi, ca in trei luni, noul director general al CFR Marfa a reusit sa incheie contracte in valoare de 90 de milioane de lei, considerand ca salariul acestuia, de aproximativ 9.000 de euro pe luna, este corect.
„E posibil ca salariul sa fie foarte mare pentru un director si mic pentru un alt director, de la aceeasi institutie. Depinde ce face acel om acolo. Nu vreau sa va dau exemplul de la CFR Infrastructura, pentru ca actualul director abia saptamana trecuta si-a negociat salariul. Insa directorul de la CFR Marfa, de cand a venit, a reusit sa aduca contracte de 90 milioane de lei, in trei luni. Pentru un astfel de om, comparandu-l cu cel de dinainte, care in decurs de patru ani nu a reusit sa aduca macar un contract pentru CFR, eu consider ca salariul de 9.000 de euro este corect”, a afirmat oficialul.
Ministrul Transporturilor a precizat ca „degeaba” se umbla cu „populismele astea”, in sensul de a le da acestor oameni „3.000 de lei pe luna, ca un medic are doar 2.000”. „Suntem obligati sa dam salarii bune, altfel niciodata nu vom avea performanta”, a spus Fenechiu.
El a adaugat ca salariul nu este o unitate despre care sa spui ca e mare sau mica. „E nevoie de salarii mari pentru a aduce oameni competenti. Chiar cred ca la unitatile din autoritatea Ministerului Transporturilor, la ora actuala, cea mai mare parte sunt oameni competenti. Important este sa nu vina pe salarii de 8-9.000 de euro pe luna niste politruci. Cand ma refer la politruci, nu ma refer neaparat la oameni angajati politic, ci la oameni care vin din politica si care nu au nici o legatura cu managementul”, a subliniat ministrul.
Guvernul a transmis miercuri un tabel in care in dreptul managerilor din companiile de stat sunt prezentate, fara explicatii suplimentare, ci doar cu precizarea ca este lista indemnizatiilor la care facuse referire premierul Ponta la inceputul sedintei de guvern, indemnizatii lunare cuprinse intre 11.250 lei si 66.642 lei, iar pentru membrii consiliilor de administratie sunt indicate indemnizatii intre 132 lei si 33.000 lei, cu mari alocatii la Transgaz, Imprimerie, CN Uraniu, CE Oltenia, Electrica, Cuprumin, Romatsa, Tarom, CFR.
Potrrivit datelor prezentate, cel mai mare nivel lunar al indemnizatiei de manager este prezentat la CN Cai Ferate CFR SA, de 14.583 euro, si la Posta Romana, de aproximativ 14.280 euro.
Mai sunt prezentate indemnizatii de manager de peste 11.000 euro in cazul Electrica, la circa 10.000 euro la Nuclearelectrica, Cuprumin, Tarom si Romatsa, la 9.500 euro in cazul CFR Marfa si 9.100 euro pentru CFR Calatori, la peste 8.500 euro in cazul CN Imprimeria Romana sau Electrrica Furnizare si la peste 7.500 euro in cazul Administratei Porturilor Maritime Constanta.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, sustine ca salariul directorului de la CFR Marfa, de aproximativ 9.000 de euro, este unul corect si ca trebuie sa se termine cu „populismele astea”. 

Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, sustine ca salariul directorului de la CFR Marfa, de aproximativ 9.000 de euro, este unul corect si ca trebuie sa se termine cu „populismele astea”. Oficialul a motivat ca, in lipsa salariilor mari, nu se poate obtine performanta, scrie Mediafax.

Relu Fenechiu a declarat, intr-o conferinta de presa, sustinuta la Iasi, ca in trei luni, noul director general al CFR Marfa a reusit sa incheie contracte in valoare de 90 de milioane de lei, considerand ca salariul acestuia, de aproximativ 9.000 de euro pe luna, este corect.

„E posibil ca salariul sa fie foarte mare pentru un director si mic pentru un alt director, de la aceeasi institutie. Depinde ce face acel om acolo. Nu vreau sa va dau exemplul de la CFR Infrastructura, pentru ca actualul director abia saptamana trecuta si-a negociat salariul. Insa directorul de la CFR Marfa, de cand a venit, a reusit sa aduca contracte de 90 milioane de lei, in trei luni. Pentru un astfel de om, comparandu-l cu cel de dinainte, care in decurs de patru ani nu a reusit sa aduca macar un contract pentru CFR, eu consider ca salariul de 9.000 de euro este corect”, a afirmat oficialul.
Ministrul Transporturilor a precizat ca „degeaba” se umbla cu „populismele astea”, in sensul de a le da acestor oameni „3.000 de lei pe luna, ca un medic are doar 2.000”. „Suntem obligati sa dam salarii bune, altfel niciodata nu vom avea performanta”, a spus Fenechiu.
El a adaugat ca salariul nu este o unitate despre care sa spui ca e mare sau mica. „E nevoie de salarii mari pentru a aduce oameni competenti. Chiar cred ca la unitatile din autoritatea Ministerului Transporturilor, la ora actuala, cea mai mare parte sunt oameni competenti. Important este sa nu vina pe salarii de 8-9.000 de euro pe luna niste politruci. Cand ma refer la politruci, nu ma refer neaparat la oameni angajati politic, ci la oameni care vin din politica si care nu au nici o legatura cu managementul”, a subliniat ministrul.
Guvernul a transmis miercuri un tabel in care in dreptul managerilor din companiile de stat sunt prezentate, fara explicatii suplimentare, ci doar cu precizarea ca este lista indemnizatiilor la care facuse referire premierul Ponta la inceputul sedintei de guvern, indemnizatii lunare cuprinse intre 11.250 lei si 66.642 lei, iar pentru membrii consiliilor de administratie sunt indicate indemnizatii intre 132 lei si 33.000 lei, cu mari alocatii la Transgaz, Imprimerie, CN Uraniu, CE Oltenia, Electrica, Cuprumin, Romatsa, Tarom, CFR.
Potrrivit datelor prezentate, cel mai mare nivel lunar al indemnizatiei de manager este prezentat la CN Cai Ferate CFR SA, de 14.583 euro, si la Posta Romana, de aproximativ 14.280 euro.
Mai sunt prezentate indemnizatii de manager de peste 11.000 euro in cazul Electrica, la circa 10.000 euro la Nuclearelectrica, Cuprumin, Tarom si Romatsa, la 9.500 euro in cazul CFR Marfa si 9.100 euro pentru CFR Calatori, la peste 8.500 euro in cazul CN Imprimeria Romana sau Electrrica Furnizare si la peste 7.500 euro in cazul Administratei Porturilor Maritime Constanta.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Program Ciclu de film chilian (7-9 iunie 2013)

URMĂTORUL ARTICOL

Vezi programul Festivalului-concurs Internaţional de clarinet şi saxofon, ediţia a III-a: 3 – 7 iunie 2013. Intrarea la toate evenimentele cuprinse in festival este gratuita

Ultimele știri de la Social

Scandal la UAIC Iasi

Conducerea celei mai prestigioase institutii de invatamant superior din Iasi a luat o decizie radicala in