România ar putea avea până în 2030 circa 1.301 kilometri de autostradă, cu 645 de kilometri în plus faţă de versiunea iniţială a Master Planului General de Transport (MPGT).
Ministerul Transporturilor a anunţat marţi că, după dezbaterea publică a MPGT, a fost propusă construcţia unor sectoare de autostradă care, în forma iniţială a master planului, erau propuse la nivel de drum expres.Astfel, vor fi construite la profil de autostradă drumurile Sibiu-Piteşti, Bacău-Paşcani, Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni şi legătura Târgu Mureş-Târgu Neamţ, propusă la standarul de autostradă fazată.De asemenea, a fost propusă şi o centură la profil de autostradă pentru Bucureşti, care să conecteze arterele rutiere rapide ce converg spre Capitală.Ca o noutate, spre deosebire de varianta iniţială a Master Planului, în varianta actuală a fost inclus un drum expres între Autostrada A3 şi Aeroportul Henri Coandă, iar segmentul Bucureşti-Alexandria va fi realizat la standard de drum expres.
Ultimele știri de la Economic
În ultimele două decenii, aurul s-a scumpit de nouă ori, prețul a crescut cu peste 800%,
Circa 30% dintre angajați vor avea venituri mai mari de la 1 ianuarie 2025 Într-o analiză
Bursa de Valori București (BVB) înregistrează creșteri pe toți indicii în ședința de tranzacționare de luni,
În lumea agitată a tranzacțiilor auto, atât cumpărătorii, cât și vânzătorii caută mereu modalități de a-și
Numărul fermierilor din județul Iași care solicită subvenții de la Agenția de Plăți și Intervenție pentru