magazinele-din-iasi-vanzari

Magazinele din Iasi au avut vanzarile dublate in perioada Sarbatorilor

Fata de decembrie 2011, reprezentantii Flux au estimat vanzari cu 10-15% mai mari. In Selgros, nivelul a fost comparabil, dar dublu fata de orice alta luna a anului. Carnea de porc a fost inlocuita de multi ieseni cu pasare sau vita.
In preajma sarbatorilor de iarna creste notabil volumul vanzarilor in centrele comerciale. Supermarketurile iesene nu fac exceptie, Craciunul si Revelionul reprezentand ocaziile perfecte pentru ameliorarea situatiei financiare, la final de an.
La Selgros, in perioada sarbatorilor clientii parasesc magazinul cu sacosele pline, cumparand cam de doua ori mai mult decat intr-o luna oarecare. „Vanzarile zilnice se dubleaza in aceasta luna, fata de media anuala, dar nu se observa diferente majore, comparativ cu 2011. Vanzarile cresc gradual, incepand din a sasea zi a lunii, apogeul fiind, ca de obicei, pe 23 decembrie”, a precizat Adrian Dragomir, customer service director al Selgros. Cel mai adesea, in cosurile iesenilor se gaseau preparate din carne, cererea pentru astfel de produse crescand simtitor.
Spre deosebire de anii anteriori, cand „la putere” s-au aflat produsele din carne de porc, la mare cautare au fost si produsele din carne de pasare si vita. Fie iesenii si-au dorit un meniu traditional de Craciun mai bogat, fie au ales sa-si intregeasca portiile cu preparate din carne de pasare si vita, din motive financiare. „Alimentele de baza sunt, de asemenea, in topul celor mai bine vandute produse, indeosebi zaharul si untul. Totusi, din ce in ce mai multi cumparatori se orienteaza si spre produsele de panificatie finite, specifice sezonului. Cozonacii gata preparati devin din ce in ce mai cautati”, a adaugat Dragomir.
Vanzarile cresc, in luna cadourilor, si la dulciuri, ciocolata ramanand in preferinte. In ceea ce priveste aprovizionarea cu jucarii a supermarketului, aceasta este obligatorie inainte de Craciun, oferta fiind reactualizata in permanenta. In ciuda cheltuielilor pe care le presupun Craciunul si Revelionul, iesenii nu se zgarcesc, punand pe primul loc calitatea. „In actualele conditii de piata, clientii sunt din ce in ce mai sensibili la nivelul pretului, dar constatam ca nu scade interesul fata de produsele de calitate, clientii ramanand exigenti la acest capitol”, a incheiat Dragomir.
Reprezentantii lantului de magazine Flux se lauda cu o crestere a vanzarilor in perioada sarbatorilor din 2012, fata de anul precedent acestuia. „Comparativ cu 2011, vanzarile au crescut cu 10-15%. A existat o cerere mai mare pentru produsele de calitate, credem ca asta a facut diferenta”, au precizat  reprezentantii Flux.
In perioada Craciunului, cei mai multi clienti au fost la preparatele din carne, iar in preajma Revelionului cele mai solicitate au fost bauturile si prajiturile.
La Selgros, in perioada sarbatorilor clientii parasesc magazinul cu sacosele pline, cumparand cam de doua ori mai mult decat intr-o luna oarecare.

Fata de decembrie 2011, reprezentantii Flux au estimat vanzari cu 10-15% mai mari. In Selgros, nivelul a fost comparabil, dar dublu fata de orice alta luna a anului. Carnea de porc a fost inlocuita de multi ieseni cu pasare sau vita.In preajma sarbatorilor de iarna creste notabil volumul vanzarilor in centrele comerciale. Supermarketurile iesene nu fac exceptie, Craciunul si Revelionul reprezentand ocaziile perfecte pentru ameliorarea situatiei financiare, la final de an.

La Selgros, in perioada sarbatorilor clientii parasesc magazinul cu sacosele pline, cumparand cam de doua ori mai mult decat intr-o luna oarecare. „Vanzarile zilnice se dubleaza in aceasta luna, fata de media anuala, dar nu se observa diferente majore, comparativ cu 2011. Vanzarile cresc gradual, incepand din a sasea zi a lunii, apogeul fiind, ca de obicei, pe 23 decembrie”, a precizat Adrian Dragomir, customer service director al Selgros. Cel mai adesea, in cosurile iesenilor se gaseau preparate din carne, cererea pentru astfel de produse crescand simtitor.

Spre deosebire de anii anteriori, cand „la putere” s-au aflat produsele din carne de porc, la mare cautare au fost si produsele din carne de pasare si vita. Fie iesenii si-au dorit un meniu traditional de Craciun mai bogat, fie au ales sa-si intregeasca portiile cu preparate din carne de pasare si vita, din motive financiare. „Alimentele de baza sunt, de asemenea, in topul celor mai bine vandute produse, indeosebi zaharul si untul. Totusi, din ce in ce mai multi cumparatori se orienteaza si spre produsele de panificatie finite, specifice sezonului. Cozonacii gata preparati devin din ce in ce mai cautati”, a adaugat Dragomir.

Vanzarile cresc, in luna cadourilor, si la dulciuri, ciocolata ramanand in preferinte. In ceea ce priveste aprovizionarea cu jucarii a supermarketului, aceasta este obligatorie inainte de Craciun, oferta fiind reactualizata in permanenta. In ciuda cheltuielilor pe care le presupun Craciunul si Revelionul, iesenii nu se zgarcesc, punand pe primul loc calitatea. „In actualele conditii de piata, clientii sunt din ce in ce mai sensibili la nivelul pretului, dar constatam ca nu scade interesul fata de produsele de calitate, clientii ramanand exigenti la acest capitol”, a incheiat Dragomir.

Reprezentantii lantului de magazine Flux se lauda cu o crestere a vanzarilor in perioada sarbatorilor din 2012, fata de anul precedent acestuia. „Comparativ cu 2011, vanzarile au crescut cu 10-15%. A existat o cerere mai mare pentru produsele de calitate, credem ca asta a facut diferenta”, au precizat  reprezentantii Flux.

In perioada Craciunului, cei mai multi clienti au fost la preparatele din carne, iar in preajma Revelionului cele mai solicitate au fost bauturile si prajiturile.

 ziaruldeiasi.ro

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Sergiu Nicolaescu va fi incinerat astazi la crematoriul Vitan-Birzesti, conform ultimei sale dorinte

URMĂTORUL ARTICOL

Mitropolia a pregatit 12 butoaie cu cate 1.000 litri de aghiasma pentru credinciosii care vor veni maine la Palatul Mitropolitan cu ocazia Bobotezei

Ultimele știri de la Economic