orange_shop

Orange isi tine captivi clientii, folosind orice tertip pentru a nu le da voie sa-si porteze numerele in alta retea! Vezi cazul ieseanului Ioan Bogdan Barbieru

Orange, unul din principalii jucatori de pe piata telefoniei mobile, isi tine captivi clientii, folosind orice tertip pentru a nu le da voie sa-si porteze numerele in alta retea. Este si cazul ieseanului Ioan Bogdan Barbieru care, dupa 4 ani, nemultumit de serviciile oferite de companie de telefonie, a incercat sa se mute in reteaua concurenta.

Orange, unul din principalii jucatori de pe piata telefoniei mobile, isi tine captivi clientii, folosind orice tertip pentru a nu le da voie sa-si porteze numerele in alta retea. Este si cazul ieseanului Ioan Bogdan Barbieru care, dupa 4 ani, nemultumit de serviciile oferite de companie de telefonie, a incercat sa se mute in reteaua concurenta.

A fost de ajuns pentru cei de la Orange sa inceapa un joc destul de perfid, prin care sa-i taie ieseanului orice elan. Cireasa de pe tort o reprezinta prelungirea contractului fara acordul titularului si in ciuda faptului ca acesta si-a exprimat in scris optiunea de a rezilia orice serviciu oferit de Orange.

Vrei, nu vrei, trebuie sa ramai la noi!

Anul acesta, in luna aprilie, Bogdan Barbieru a incercat sa afle daca poate sa-si porteze numarul in alta retea. A sunat la serviciul Clienti, de unde i s-a spus ca pana nu se termina perioada contractului, adica luna mai, optiunea sa nu poate fi perfectata. Mai mult, i s-a comunicat ca va fi contactat de cineva care ii va prezenta cateva conditii avantajoase, daca va ramane in reteaua Orange. Pe 30 august, ieseanul a primit prin intermediul postei electronice, actul aditional la noul contract. „Am citit actul si nu am fost de acord cu cele stipulate. Pe 5 septembrie, le-am trimis raspunsul meu negativ. Saptamana urmatoare, am mers la Orange pentru a-mi trece 3 din cele 5 abonamente pe cartele PrePay. Mi s-a spus ca nu se poate, pentru ca a intrat in vigoare prelungirea contractului. Nu mi-a venit sa cred”, a declarat Barbieru. Acesta a sunat la serviciul Clienti, de unde i s-a spus ca se vor face verificarile necesare si va primi, in cel mai scurt timp, un raspuns. Pana acum, Orange a tacut malc.

Problemele au aparut mai demult

Barbieru nu este la primul incident cu operatorul de telefonie mobila. „Prima incercare a fost prin luna ianuarie. Am fost incarcat la nota de plata. Am crezut ca este o greseala, care nu se va mai repeta. Mi-am alocat un cont pe care pot verifica cate minute am consumat din optiunea abonamentului, cate SMS-uri si cat am de platit”, a declarat Bogdan. Nu mica i-a fost mirarea cand, dupa ce le-a spus celor de la Orange ca vrea sa plece din retea, telefonul sotiei sale a fost blocat.

„Am sunat la Orange. Mi-au spus ca s-au consumat minutele alocate si ca de aceea a fost blocat telefonul. Am abonament, nu cartela PrePay. Cum sa se termine minutele? Ulterior, mi s-a comunicat ceva de genul ca au fost trimise SMS-uri care au consumat creditul. Din nou, am abonament. Am verificat contul meu, nu aparea nicio suma suplimentara. Am cerut desfasuratorul convorbirilor. Dupa mult timp, mi l-au trimis. Nu am nicio cheltuiala suplimentara. Mi-au spus ca au o problema cu serverul lor si ca de aceea nu au fost inregistrate. Pai, scuza asta cam miroase a furt pe fata. E problema lor, nu a mea. Nu sunt eu dator sa platesc ceva ce nu apare inregistrat. Totul, pentru a nu ma lasa sa plec in alta retea”, a sustinut Bogdan Barbieru. Si necazurile nu s-au lasat asteptate.

Isi pune sperantele in comisarii de la Protectia Cosumatorilor

Ieseanul nu s-a lasat intimidat de Orange si le-a cerut actul aditional pe care, cica, l-ar fi semnat. „Este vorba despre acel act pe care mi l-au trimis prin email. La punctul III, este stipulat clar denuntarea unilaterala a contractului din partea clientului in termen de 14 zile de la comunicare. Ori, eu le-am trimis refuzul meu pe 5 septembrie, la 6 zile de la comunicare. Nu am semnat nimic, nu au cum sa-mi impute vreo cheltuiala”, a spus Barbieru. Omul a incercat sa ia legatura cu cei de la Orange pentru a lamuri situatia. De fiecare data, i s-a spus ca va fi contactat de reprezentantii de vanzari. „Ieri a fost ultima data cand am vorbit cu cineva de la Orange. Acelasi raspuns, parca ar fi un robotel. Nu mai vreau sa am de-a face cu acest operator de telefonie mobila. Numai probleme am avut cu ei. Acum astept raspunsul celor de la Protectia Consumatorului”, a declarat Barbieru. Ieseanul a sesizat Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului in legatura cu incalcarea drepturilor sale. Barbieru sustine ca Orange l-a privat atat de serviciile oferite de ei, cat si de cele oferite de alt operator de telefonie mobila. De altfel, Orange a mai fost amendat de comisarii CJPC Iasi pentru alte nereguli in relatiile cu clientii. Ultima amenda s-a ridicat la 30.000 de lei.

bzi.ro

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Noua lege care permite autoritatilor sa eutanasieze cainii fara stapan a starnit la Iasi o adevarata agitatie. Daca toti cainii vor fi omorati, din bugetul local va trebui cheltuit aproape un milion de euro. Vezi planul municipalitatii

URMĂTORUL ARTICOL

Targul ofertelor de cazare pentru studenti, in acest week-end (28-29 septembrie 2013), la Iulius Mall Iasi

Ultimele știri de la Social

Scandal la UAIC Iasi

Conducerea celei mai prestigioase institutii de invatamant superior din Iasi a luat o decizie radicala in