ami_turing

Panica printre pasagerii unui autocar care apartine firmei Ami Turing! Dupa ce autocarul s-a defectat, cei 60 de calatori, printre care si ieseni, au asteptat doua zile pe un camp din Ungaria, pentru a primi un nou mijloc de transport

Zeci de romani, printre care si ieseni, au avut parte de o experienta de cosmar dupa ce autocarul cu care se deplasau s-a defectat langa Budapesta. Oamenii veneau din Italia si platisera firmei iesene Ami Turing cate 100 de euro pentru cursa. Autocarul a plecat din Palermo miercuri dimineata, iar joi seara, la aproape 60 de km de Budapesta, s-a defectat si a ramas blocat pe autostrada 7. Cei 60 de calatori au sustinut ca, timp de doua zile, cat au stat in camp, nimeni nu s-a interesat de soarta lor. Firma ieseana a trimis un alt mijloc de transport pentru a-i aduce la destinatie pe calatori. Intre timp, autocarul defect a fost tractat pana la un service. Marian Iacomi, patronul de la Ami Turing, a declarat unui post de televiziune ca autoritatile ungare sunt vinovate de incident, acuzandu-le ca au intarziat repararea mijlocului de transport defect in momentul cand au cerut tractarea lui la un service. „Autoritatile din Ungaria au fost foarte necooperante”, a sustinut Marian Iacomi. Acesta a mentionat faptul ca defectiunea era una minora si putea fi remediata „in benzinarie”. Pasagerii care asteptau un semn din partea reprezentantilor firmei Ami Turing au declarat ca autocarul care a venit sa-i ia din Ungaria s-a dovedit a avea mai putine locuri si ca 15 dintre ei au fost nevoiti sa stea in picioare. Patronul Marian Iacomi a negat acest lucru. „Acest autocar a ajuns la noi, dar avea o capacitate mai mica, nu era prevazut cu remorca. Pana la urma am plecat si au luat si o parte din bagaje. Au mai ramas din coletele neinsotite de pasageri. Dar suntem vreo 15 persoane in picioare”, a declarat, pentru un post de televiziune, Neculai Obreja, unul din calatorii firmei Ami Turing.
Soferul mijlocului de transport trimis sa-i ia pe pasageri le-a spus acestora ca-i va duce pe toti acasa. Pe perioada cat au asteptat o minune, pasagerii au sunat la toate telefoanele reprezentantei din Sicilia a firmei transportatoare. Cei din Italia raspundeau, crezand ca se dorea o programare de calatorie. Cand aflau motivul discutiei, inchideau brusc telefonul. Clientii nemultumiti au solicitat despagubiri din partea conducerii firmei iesene de transport. Marian Iacomi, patronul, a spus ca unii pasageri au fost recalcitranti si au avut pretentii exagerate. „O sa le oferim despagubiri celor care nu au fost recalcitranti, nu celor care au sarit la bataie. Sunt oameni care nu au cei 7 ani de acasa si daca au platit 100 de euro pe un bilet de transport considera ca, in momentul in care apare o defectiune, trebuie sa vina un elicopter, in doua minute, sa-i preia”, a declarat Iacomi postului de televiziune. Neculai Obreja a sustinut ca printre pasageri se aflau cativa care au mai patit la fel cu aceeasi firma. „Colegii mei de suferinta au spus ca au folosit de mai multe ori aceasta firma si au patit-o de mai multe ori, chiar anul trecut au stat prin Austria, in frig, in martie”, a declarat Obreja. Calatorii au ajuns ieri in Romania. Multi au sustinut ca se vor adresa autoritatilor competente pentru a solicita despagubiri.
Zeci de romani, printre care si ieseni, au avut parte de o experienta de cosmar dupa ce autocarul cu care se deplasau s-a defectat langa Budapesta. 

Zeci de romani, printre care si ieseni, au avut parte de o experienta de cosmar dupa ce autocarul cu care se deplasau s-a defectat langa Budapesta. 

Oamenii veneau din Italia si platisera firmei iesene Ami Turing cate 100 de euro pentru cursa. Autocarul a plecat din Palermo miercuri dimineata, iar joi seara, la aproape 60 de km de Budapesta, s-a defectat si a ramas blocat pe autostrada 7. Cei 60 de calatori au sustinut ca, timp de doua zile, cat au stat in camp, nimeni nu s-a interesat de soarta lor. Firma ieseana a trimis un alt mijloc de transport pentru a-i aduce la destinatie pe calatori. Intre timp, autocarul defect a fost tractat pana la un service. Marian Iacomi, patronul de la Ami Turing, a declarat unui post de televiziune ca autoritatile ungare sunt vinovate de incident, acuzandu-le ca au intarziat repararea mijlocului de transport defect in momentul cand au cerut tractarea lui la un service. „Autoritatile din Ungaria au fost foarte necooperante”, a sustinut Marian Iacomi. Acesta a mentionat faptul ca defectiunea era una minora si putea fi remediata „in benzinarie”. Pasagerii care asteptau un semn din partea reprezentantilor firmei Ami Turing au declarat ca autocarul care a venit sa-i ia din Ungaria s-a dovedit a avea mai putine locuri si ca 15 dintre ei au fost nevoiti sa stea in picioare. Patronul Marian Iacomi a negat acest lucru. „Acest autocar a ajuns la noi, dar avea o capacitate mai mica, nu era prevazut cu remorca. Pana la urma am plecat si au luat si o parte din bagaje. Au mai ramas din coletele neinsotite de pasageri. Dar suntem vreo 15 persoane in picioare”, a declarat, pentru un post de televiziune, Neculai Obreja, unul din calatorii firmei Ami Turing. 

Soferul mijlocului de transport trimis sa-i ia pe pasageri le-a spus acestora ca-i va duce pe toti acasa. Pe perioada cat au asteptat o minune, pasagerii au sunat la toate telefoanele reprezentantei din Sicilia a firmei transportatoare. Cei din Italia raspundeau, crezand ca se dorea o programare de calatorie. Cand aflau motivul discutiei, inchideau brusc telefonul. Clientii nemultumiti au solicitat despagubiri din partea conducerii firmei iesene de transport. Marian Iacomi, patronul, a spus ca unii pasageri au fost recalcitranti si au avut pretentii exagerate. „O sa le oferim despagubiri celor care nu au fost recalcitranti, nu celor care au sarit la bataie. Sunt oameni care nu au cei 7 ani de acasa si daca au platit 100 de euro pe un bilet de transport considera ca, in momentul in care apare o defectiune, trebuie sa vina un elicopter, in doua minute, sa-i preia”, a declarat Iacomi postului de televiziune. Neculai Obreja a sustinut ca printre pasageri se aflau cativa care au mai patit la fel cu aceeasi firma. „Colegii mei de suferinta au spus ca au folosit de mai multe ori aceasta firma si au patit-o de mai multe ori, chiar anul trecut au stat prin Austria, in frig, in martie”, a declarat Obreja. Calatorii au ajuns ieri in Romania. Multi au sustinut ca se vor adresa autoritatilor competente pentru a solicita despagubiri.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

In luna august totul este in repaus pe piata executorilor judecatoresti din Iasi. Singurul cuvant la ordinea de zi este „concediu”. Totusi, zilnic apar anunturi de scoatere la vanzare a apartamentelor, caselor sau terenurilor

URMĂTORUL ARTICOL

Odata cu desfiintarea RATP si infiintarea Companiei de Transport Public, accesarea fondurilor europene pentru modernizarea infrastructurii pentru transportul in comun va fi realizabila

Ultimele știri de la Actualitate