Reprezentanții retailerului suedez IKEA spun ca, in prezent, cauta terenuri si prospecteaza piața pentru construcția unui nou magazin si spera ca acest lucru sa devina posibil ”cat mai curand”.
„In momentul de fata suntem in continuare in faza de prospectare pentru a gasi cel mai potrivit oras pentru urmatorul magazin. Ce va pot spune cu siguranta este ca lucram la asta, avem un Land Acquisition manager incepand din mai 2010, care cu asta se ocupa: prospecteaza piata, cauta terenuri. inca nu am stabilit care va fi orasul: este interesant si Bucurestiul, dar si celelalte orase cu peste 300.000 de locuitori din tara”, spune Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania, ca raspuns la informația aparuta ieri despre posibilitatea construcției un nou IKEA la Iasi.
Acesta a subliniat ca ținta este de a ajunge ”mai aproape” de cat mai mulți romani si, in acest sens, este posibil sa reuseasca , prin intermediul unui nou magazin, ”cat mai curand”. Potrivit unui raport al fondului britanic de investitii European Convergence Development Company (ECDC), unul dintre actionarii Era Shopping Park Iasi, reprezentanții retailerului suedez de mobilier negociaza, in prezent, deschiderea unui magazin in cadrul Era Shopping Park din Iasi. ”Discutiile cu IKEA sunt in curs, cu o perspectiva pozitiva pentru 2013”, se arata in raportul citat.
Rezultatele magazinului IKEA din Romania au fost in crestere cu 10,8% fața de anul fiscal 2011. in aceasta perioada, 3 milioane de clienți au trecut pragul magazinului. Acestia au plecat acasa cu peste 11 milioane de produse in valoare de 400 milioane lei (inclusiv TVA). La nivel de grup, vanzarile IKEA au crescut cu 9,5% in anul fiscal 2012 (1 septembrie 2011– 31 august 2012), pana la 27 de miliarde de euro. Pentru magazinele deja deschise, vanzarile s-au majorat cu 4,6%. Profitul net a crescut cu 8%, pana la 3,2 miliarde de euro, datorita volumului mai mare de vanzari si a atentiei permanente asupra costurilor.
Reprezentanții retailerului suedez IKEA spun ca, in prezent, cauta terenuri si prospecteaza piața pentru construcția unui nou magazin si spera ca acest lucru sa devina posibil ”cat mai curand”.
Reprezentanții retailerului suedez IKEA spun ca, in prezent, cauta terenuri si prospecteaza piața pentru construcția unui nou magazin si spera ca acest lucru sa devina posibil ”cat mai curand”.
„In momentul de fata suntem in continuare in faza de prospectare pentru a gasi cel mai potrivit oras pentru urmatorul magazin. Ce va pot spune cu siguranta este ca lucram la asta, avem un Land Acquisition manager incepand din mai 2010, care cu asta se ocupa: prospecteaza piata, cauta terenuri. Inca nu am stabilit care va fi orasul: este interesant si Bucurestiul, dar si celelalte orase cu peste 300.000 de locuitori din tara”, spune Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania, ca raspuns la informația aparuta ieri despre posibilitatea construcției un nou IKEA la Iasi.
Acesta a subliniat ca ținta este de a ajunge ”mai aproape” de cat mai mulți romani si, in acest sens, este posibil sa reuseasca , prin intermediul unui nou magazin, ”cat mai curand”. Potrivit unui raport al fondului britanic de investitii European Convergence Development Company (ECDC), unul dintre actionarii Era Shopping Park Iasi, reprezentanții retailerului suedez de mobilier negociaza, in prezent, deschiderea unui magazin in cadrul Era Shopping Park din Iasi. ”Discutiile cu IKEA sunt in curs, cu o perspectiva pozitiva pentru 2013”, se arata in raportul citat.
Rezultatele magazinului IKEA din Romania au fost in crestere cu 10,8% fața de anul fiscal 2011. in aceasta perioada, 3 milioane de clienți au trecut pragul magazinului. Acestia au plecat acasa cu peste 11 milioane de produse in valoare de 400 milioane lei (inclusiv TVA). La nivel de grup, vanzarile IKEA au crescut cu 9,5% in anul fiscal 2012 (1 septembrie 2011– 31 august 2012), pana la 27 de miliarde de euro. Pentru magazinele deja deschise, vanzarile s-au majorat cu 4,6%. Profitul net a crescut cu 8%, pana la 3,2 miliarde de euro, datorita volumului mai mare de vanzari si a atentiei permanente asupra costurilor.