România se alege cu o autostradă de pe urma Euro 2020

Patru meciuri din turneul final al Campionatului European de Fotbal din 2020 se vor disputa la Bucureşti. Până atunci, trebuie să construim însă o autostradă care să ducă la graniţa cu Ungaria şi o nouă linie de metrou, să modificăm mijloacele de transport în comun şi să modernizăm Arena Naţională.

Acestea sunt câteva dintre problemele semnalate de UEFA pe care România trebuie să le rezolve în următorii şase ani înainte să fie gazda Euro 2020.

Pe Autostrada A3, care ar trebui să lege Bucureştiul de graniţa cu Ungaria, se circulă în prezent doar pe 110 kilometri din totalul de 584 de kilometri. Surse din FRF, susţin că aceasta nu va fi însă o problemă având în vedere faptul că autorităţile au garantat că A3 va fi funcţională în întregime până în 2020.

Lipsa unei legături directe între aeroport şi stadion a reprezentat o altă problemă sesizată de cei de la UEFA.

Pe lângă schimbările care ar putea să apăra în cazul transportului pe liniile de autobuz, până în 2018 vom avea o nouă linie de metrou, Magistrala 6, care va lega Gara de Nord de aeroportul Otopeni, după cum dau asigurări reprezentanţii Metrorex.

Arena Naţională, care va găzdui trei meciuri în faza grupelor Euro 2020 şi un meci în optimile de finală, trebuie modernizată. Stadionul din Capitală cu 54.851 de locuri, construit în anul 2011, trebuie să îşi mărească numărul de locuri de parcare. De asemenea, aici trebuie construite spaţii pentru sponsori.

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Accident cumplit la Mironeasa! Doua persoane au murit, trei sunt ranite

URMĂTORUL ARTICOL

Ţările din Europa în care se trăieşte cel mai bine

Ultimele știri de la Actualitate