Singurele aeronave din flota TAROM, care pot efectua zboruri transatlantice, ar putea fi scoase la vanzare anul acesta. Noul director executiv spune ca aparatele Airbus A310, dintre care unul este folosit si de premier, si de presedinte, aduc pierderi companiei si ca oricum incepand din 2014 nu se vor mai putea ridica de la sol, daca nu trec printr-o revizie costisitoare.
Cele doua aeronave Airbus A310 au fost cumparate in 1992 si au autonomie de zbor peste 8.000 de kilometri. Sunt singurele avioane TAROM care pot efectua curse directe spre Beijing sau New York. Una dintre ele are o configuratie VIP, fiind folosita de presedinte in turneul din America de Sud si mai recent de premier in turneul din Asia.
Noul director executiv al operatorului aerian, Nicolae Demetriade, numit recent de consiliul de administratie, se gandeste sa renunte la aparate pentru ca, spune el, aduc pierderi companiei.
La fiecare cinci ani, cele doua Airbus-uri au nevoie de o revizie generala, fara de care nu mai au voie sa se ridice de la sol. Urmatoarea este programata pentru sfarsitul acestui an si ar costa 8 milioane de euro. Ca sa nu le traga pe dreapta, TAROM fie achita cele opt milioane pentru revizie, fie le vinde. Directorul executiv pare sa opteze pentru a doua varianta.
Conducerea companiei considera ca n-ar fi profitabil sa foloseasca Airbusurile pentru curse spre China sau New York, desi managerul strain, Christian Heinzmann, chiar asta avea in plan. Nici pe rute mai scurte din Europa nu ar fi rentabile, desi unul dintre avioane este in prezent inchiriat de trei agentii de turism, care reusesc sa efectueze zilnic curse charter spre Antalya.
TAROM are 24 de avioane Airbus, ATR si Boeing, o flota greu de intretinut.
Singurele aeronave din flota TAROM, care pot efectua zboruri transatlantice, ar putea fi scoase la vanzare anul acesta.
Singurele aeronave din flota TAROM, care pot efectua zboruri transatlantice, ar putea fi scoase la vanzare anul acesta.
Noul director executiv spune ca aparatele Airbus A310, dintre care unul este folosit si de premier, si de presedinte, aduc pierderi companiei si ca oricum incepand din 2014 nu se vor mai putea ridica de la sol, daca nu trec printr-o revizie costisitoare.
Cele doua aeronave Airbus A310 au fost cumparate in 1992 si au autonomie de zbor peste 8.000 de kilometri. Sunt singurele avioane TAROM care pot efectua curse directe spre Beijing sau New York. Una dintre ele are o configuratie VIP, fiind folosita de presedinte in turneul din America de Sud si mai recent de premier in turneul din Asia.
Noul director executiv al operatorului aerian, Nicolae Demetriade, numit recent de consiliul de administratie, se gandeste sa renunte la aparate pentru ca, spune el, aduc pierderi companiei.
La fiecare cinci ani, cele doua Airbus-uri au nevoie de o revizie generala, fara de care nu mai au voie sa se ridice de la sol. Urmatoarea este programata pentru sfarsitul acestui an si ar costa 8 milioane de euro. Ca sa nu le traga pe dreapta, TAROM fie achita cele opt milioane pentru revizie, fie le vinde. Directorul executiv pare sa opteze pentru a doua varianta.
Conducerea companiei considera ca n-ar fi profitabil sa foloseasca Airbusurile pentru curse spre China sau New York, desi managerul strain, Christian Heinzmann, chiar asta avea in plan. Nici pe rute mai scurte din Europa nu ar fi rentabile, desi unul dintre avioane este in prezent inchiriat de trei agentii de turism, care reusesc sa efectueze zilnic curse charter spre Antalya.
TAROM are 24 de avioane Airbus, ATR si Boeing, o flota greu de intretinut.
COMENTARII (SCRIE PRIMUL COMENTARIU)