ULTIMĂ ORĂ:

Situatie dramatica la Serviciul de salubritate din municipiul Pascani! Vezi detalii

Situatie dramatica la Serviciul de salubritate din municipiul Pascani! Vezi detalii
Citit : 6 views Comentariu

 

 

 

Conducerea Serviciului de salubritate din municipiul Pascani a prezentat consilierilor locali o situatie cu privire la activitatea economica a societatii pana in luna mai 2013. La dezbaterea raportului, directorul general de la SC CLP-EcoSalubritate SA, Eduard Dumea, a precizat faptul ca sunt probleme destul de mari la incasari. 

 

 

„Procentul de incasare este de 71,51%. Incasarile merg destul de greu. Oamenii trec pe ultimul loc pe lista de prioritati achitarea facturilor la salubritate. Cand afla de la ce serviciu sunt incasatorii nostri de teren, le spun ca au de achitat intai factura la curent, gaz, apa sau caldura si mai apoi, daca le mai raman bani, se mai gandesc la salubritate”, a declarat directorul Eduard Dumea. Acesta a mai precizat faptul ca se mai confrunta cu o problema. Sunt clienti care nu au incheiate contracte cu numarul real de persoane din casa. „Vin si ne tot spun ca unul dintre membrii familiei a plecat la munca in strainatate, ori ca lucreaza prin alt oras si solicita sa fie scosi de la cheltuieli, desi nu este adevarat. Dar nu avem ce sa le facem”, a mai spus directorul Eduard Dumea. 

 

Primarul Dumitru Pantazi s-a aratat nemultumit de faptul ca Serviciul de Salubritate inregistreaza datorii tot mai mari in timp, asta desi societatea a fost recent infiintata si deja are probleme. 

 

Limita pe fondul de salarii la salubritate

 

Edilul sef a atras atentia conducerii asupra personalului destul de mare in cadrul unitatii de salubrizare si a salariilor din zona. „Din analiza bilantului si a balantei, reiese ca sunt datorii de 700.000 lei. Mi se pare destul de mult pentru o societate care abia s-a infiintat si are o cifra de afaceri de 2000.000 lei. Acolo se iau bani pentru salarii si cam atat. Si daca tot am ajuns la salarii, observ un numar de 28 angajati pe unitate, cu studii superioare si medii, destul de multi, dupa parerea mea. Trebuie regandita structura de personal. In acest mod nu se mai poate continua. Pe bugetul de anul viitor voi propune o limita pe fondul de salarii si va trebui sa se gandeasca o noua strategie. O alta problema pe care o am este cea cu privire la mizeria din jurul orasului. Nu stiu cine arunca cantitati mari de mizerie in afara zonelor municipiului. Cei de la salubritate, impreuna cu cei de la Mediu si Politia Locala, ar trebui sa ia masuri. In caz contrar, vor fi responsabili”, a precizat primarul Dumitru Pantazi.

 

bzi.ro