spitalul_sf_spiridon

Spitalul Clinic de Urgente Sf. Spiridon din Iasi ocupa locul patru intr-un clasament realizat de „Exact Cercetare si Consultanta”, in colaborare cu Link Resource, comandat de Institutul Aspen Romania

Spitalul Clinic de Urgente Sf. Spiridon din Iasi ocupa locul patru intr-un clasament realizat de „Exact Cercetare si Consultanta”, in colaborare cu Link Resource, comandat de Institutul Aspen Romania.

Spitalul Clinic de Urgente Sf. Spiridon din Iasi ocupa locul patru intr-un clasament realizat de „Exact Cercetare si Consultanta”, in colaborare cu Link Resource, comandat de Institutul Aspen Romania.

„Ne bucura acest lucru, dar, in acelasi timp, ne da si un imbold de a fi si mai buni pe viitor. Ne mandrim ca ocupam un loc fruntas in acest clasament, dar avem si o responsabilitate mai mare. Sondajul a fost facut de un institut foarte bine cotat. Spitalul Sf. Spiridon, care pe 12 decembrie implineste 128 de ani, are o scara a valorilor care s-a mentinut, dar a si crescut de la un an la altul. Calitatea actului medical, a serviciilor medicale, a performantelor ne-a situat in acest clasament. Calificativul din partea pacientilor, a fostilor pacienti, a contat in realizarea acestui clasament. Fiind un studiu efectuat la nivel national, aici se regasesc si parerile pacientilor din alte judete, care au fost tratati la Spitalul Sf. Spiridon din Iasi”, a declarat ec. Ioan Barliba, managerul Spitalului Clinic de Urgente Sf. Spiridon.

O concluzie importanta a studiului arata ca 62 la suta din populatie ofera recompense financiare personalului medical pentru a beneficia de mai multa atentie in timpul ingrijirilor medicale. „Daca 15 la suta dintre pacienti recompenseaza personalul medical cu sume cuprinse între 50-100 lei, 28 la suta dintre acestia ofera sume mult mai mari, ce variaza între 100 si peste 200 lei, pentru a se asigura ca serviciile medicale primite corespund nevoilor lor. 62 la suta dintre respondenti au afirmat ca au fost nevoiti sa ofere aceste recompense financiare atat in sistemul public de sanatate, cat si in cel privat. Mai exact, 83 la suta dintre aceste sume au fost oferite personalului medical ce activeaza in sistemul public de sanatate, in timp ce 7 la suta medicilor din sistemul privat, iar 10 la suta nu au dorit sa comunice tipul de institutie”, arata rezultatele studiului. De asemenea, 24 la suta dintre pacientii intervievati sunt nemultumiti de faptul ca, dupa ce au apelat la servicii medicale oferite de centre private, au fost trimisi catre centre medicale publice pentru investigatii suplimentare si proceduri complexe. „In situatia ipotetica în care în urmatoarele trei luni, pacientii s-ar confrunta cu o problema de sanatate, 62 la suta dintre acestia ar apela la o institutie medicala publica. Apelarea la institutiile medicale private se regaseste în intentiile pacientilor într-un procent mai scazut, de 56 la suta, acestea fiind alese pentru calitatea serviciilor medicale (78 la suta), curatenie (57 la suta) si timp scurt de asteptare (56 la suta)”, se arata in studiu. Acest studiu a fost initiat la inceputul anului 2013 si datorita interesului exprimat, va fi realizat trimestrial pentru a surprinde preferintele populatiei cu privire la sistemul medical si farmaceutic din Romania.

bzi.ro

 

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Un tragic accident s-a produs duminica seara (29.09.2013) pe DN 38, intre localitatile Techirghiol si Movilita, judetul Constanta! Un tanar a murit in urma accidentului, produs din cauza vitezei excesive

URMĂTORUL ARTICOL

Iata cum sunt obligati iesenii sa cumpere energie termica din sistemul centralizat

Ultimele știri de la Actualitate