tramvai_imperio

Tramvaiul Imperio al Astra Vagoane Calatori este prezentat in perioada 26-30 mai la Congresul Mondial al Transportului de Oras

Tramvaiul Imperio, o colaborare între Astra Vagoane Călători Arad şi Atelierele centrale ale RATB Bucureşti, este prezentat, în această săptămână, participanţilor la Congresul Mondial al Transportului de Oraş desfăşurat la Geneva.
Valer Blidar, patronul Astra spune că motivul pentru care s-a dus cu Imperio la Congres este încercarea de a găsi contracte pentru un produs pe care nu-l vrea nimeni în ţară.
La Geneva, vor fi prezente peste 3.400 de firme din 92 de ţări din toată lumea.
Tramvaiul Imperio are la bază un patent Siemens şi este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră ceea ce-l face bun şi pentru folosirea drept metrou de suprafaţă. Imperio are o capacitate de 300 de pasageri şi un preţ de circa 1,6 milioane de euro.
La singura licitaţie din ţară pentru achiziţia de noi tramvaie la care a participat , cea organizată anul trecut de Municipalitatea din Cluj, Astra Vagoane a pierdut în faţa unei firme concurente din Polonia care a venit cu o variantă de tramvai mult mai ieftină-circa 1,2 milioane de euro.
Tramvaiul Imperio, o colaborare între Astra Vagoane Călători Arad şi Atelierele centrale ale RATB Bucureşti, este prezentat, în această săptămână, participanţilor la Congresul Mondial al Transportului de Oraş desfăşurat la Geneva.

Tramvaiul Imperio, o colaborare între Astra Vagoane Călători Arad şi Atelierele centrale ale RATB Bucureşti, este prezentat, în această săptămână, participanţilor la Congresul Mondial al Transportului de Oraş desfăşurat la Geneva.
Valer Blidar, patronul Astra spune că motivul pentru care s-a dus cu Imperio la Congres este încercarea de a găsi contracte pentru un produs pe care nu-l vrea nimeni în ţară.
La Geneva, vor fi prezente peste 3.400 de firme din 92 de ţări din toată lumea.
Tramvaiul Imperio are la bază un patent Siemens şi este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră ceea ce-l face bun şi pentru folosirea drept metrou de suprafaţă. Imperio are o capacitate de 300 de pasageri şi un preţ de circa 1,6 milioane de euro.

La singura licitaţie din ţară pentru achiziţia de noi tramvaie la care a participat , cea organizată anul trecut de Municipalitatea din Cluj, Astra Vagoane a pierdut în faţa unei firme concurente din Polonia care a venit cu o variantă de tramvai mult mai ieftină-circa 1,2 milioane de euro.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

ARTICOL PRECEDENT

Autoritatile chiliene au decretat alerta rosie si evacuarea preventiva a peste 2.000 de persoane amenintate de o eruptie a vulcanului Copahue, situat in sudul Anzilor, la frontiera cu Argentina

URMĂTORUL ARTICOL

Tragedie in sport! Pilotul japonez Yoshinari Matsushita a decedat intr-un accident petrecut in sesiunea de calificari, de luni, pentru cursa de anduranta de pe Insula Man – Isle of Man TT

Ultimele știri de la Economic